پالت درب دار آبرنگ

پالت آبرنگ درب دار

دسته : پالت
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات: پالت نقاشی مناسب آبرنگ و رنگ روغن کیفیت پلاستیک عالی بسته بندی پلاستیکی ۱۸ خانه برای قرص ۶ صفحه برای مخلوط کردن رنگ ها
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پالت رنگ در نقاشی از جمله ابزار مهم و کاربردی برای هنرمندان میباشد، پلت معرفی شده در اینجا داریا ۲۴ خانه میباشد و داری یک دربکه به سادگی میتوان ان را بست و از رنگ ها و قرص هایی که در پالت قررا داده شده محافظت کرد، همچنین پالت حرفه ای معرفی شده از مواد پلاستیکی اعلا ساخته شده و درب آن داریا قفل دوطرفه دو زبانه است که یکی از بهترین نوع پالت برای نقاشان آماتور و حرفه ای است.

محل قرار گیری قرص های آبرنگ در این پالت ۱۸ خانه بوده و ۶ جای بزرگتر برای مخلوط کردن و روان کردن رنگ ها باهمدگیر و استفاده روی بوم میباشد، داشتن درب در این پالت حمل و نقل و قرار گیری در کیف را ساده کرده و میتوان در هر جایی آن را همراه خود داشته باشید.

ابعاد خانه های مشتطیلی پالت ۲٫۵ × ۲ × ۰٫۷ سانتیمتر است که هر نوع قرصی را از کوچک، متوسط و برگ به سادگی در آن میتوانید بگذارید، ابعاد پالت در حالت بسته: ۲۶ × ۱۰ × ۲ سانتی‌متر است و دارای وزن ۱۵۵ گرمی است که بسیرا سبک و خوش دست می باشد.

جای قرار گیری انگشت و محل نگهداشت پالت بسیار راحت بوده و با باز شدن یک صفحه اضافه در کنار دست میتوان فضای بیشتری را در اختیار داشت تا از مخلوط کردن رنگ های بیشتری لذت ببرید.

یکی دیگر از مزیت های این پالت بسته بندی مقوایی است که در کمتر نمونه ای از پالت ها میتواین یافت و نوع پلایتیک بکار رفته در آن سفید و مواد اولیه متشکل آن از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت است.

توضیحات
پالت نقاشی
مناسب آبرنگ و رنگ روغن
کیفیت پلاستیک عالی
بسته بندی پلاستیکی
۱۸ خانه برای قرص
۶ صفحه برای مخلوط کردن رنگ ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...