آبرنگ 12 رنگ افرا جعبه مقوایی

آبرنگ 12 رنگ افرا

دسته : آبرنگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • ابعاد: 14 × 12 × 2.5 cm
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • نوع بسته بندی: مقوایی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبرنگ حرفه ای افرا یکی از محصولات ایرانی میباشد که دارای رنگ دانه هایی بسیار خوب و با کیفیت میباشد و قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را از نظر کیفیت داشته و همچنین از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه میباشد و مورد تایید اساتید به نام کشور میباشد


آب رنگ افرا

آب رنگ افرا یکی  از  محصولات ایرانی  میباشد که دارای رنگ دانه های خوب و با کیفیت است که با  محصولات خارجی در  حال رقابت هست،  که میتوان گفت از  لحاظ  قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل هنرمندان نقاش بسیاری از این نمونه  آب رنگ برای  طراحی های  خود استفاده  میکنند. این  محصول در رنگ بندی های  متفاوتی تولید و عرضه  میشوند که همه بتوانند  به نحوی از این محصول برای طراحی های  خود  استفاده   کنند ، آب رنگ  یکی از متریال های  نقاشی  میباشد  که با آب ترکیب شده و بر روی  کاغذ  استفاده  میشود که  همانطور  که  میدانید برای  تولید آب رنگ از رنگ دانه  و یک ماده ی  چسبانده استفاده میشود که به وسیله ی قلم مو بر روی کاغذ، مقوا، پاپیروس و . . . به کاربرده میشود.
آب رنگ و  نقاشی  یکی از  تکنیک های خوب  و دوست داشتنی  میبیاشد که مورد محبوبیت  هنرمندان  بسیاری  قرار  گرفته است همانطور که گفته شد  آب رنگ افرا در  مدل  و  همچنین  رنگ بندی  های  مختلفی تولید  و عرضه  میگردد برای  مثال  :  12 ،   18 ،  24  ،  36،   48 ، 64 که هر کدام به نوبه خود   میتواند  بسیار  جذاب بوده و  کارایی  بسیاری  نیز  داشته باشد  که درادامه  در  مورد  تک تک آنان توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد  پس  بهتر است در این  مقاله همراه ما باشید  تا به این  موارد  بپردازیم.

آبرنگ افرا 12 رنگ:

اولین ست  رنگبندی آب رنگ افرا  ست 12  رنگی  میباشد  که این  نمونه  رنگبندی  ، هر  رنگی در آن قرار  گرفته نشده و  بیشتر  سعی  شده رنگ  های  جذاب  و  پر مخاطب  که  کارایی  بیشتری دارند  در این رنگ بندی قرار بگیرد تا همه  بتوانند  بر میزان  نیاز  هایی  که دارند  از  این رنگ استفاده  کنند اگر قصد  خرید  و  استفاده  از  رنگ بندی  های  بیشتر  این  محصول را داشتید میتوانید از رنگ بندی های 18 ، 24  ،  36  ،   48  و همچنین 64 رنگ ، 

جنس جعبه پلاستیکی بوده و دارای 12 قرص رنگی است.

سایز هر قرص 3×2 سانتیمتر میباشد.

این آبرنگ قابل رقابت با نمونه های خارجی است.

دارای پیگمنت های قدرتمند و قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر آبرنگ های هم رده است.

کشور سازنده
ایران
ابعاد
14 × 12 × 2.5 cm
جنس بدنه
پلاستیکی
نوع بسته بندی
مقوایی
قلمو
ندارد
محتوی
12 عدد قرص بزرگ آبرنگ
قطر مخزن
25 میلی متر
برند
افرا Afra
سایر توضیحات
دارای 12 عدد قرص آبرنگ
دارای رنگدانه های بسیار غنی و با کیفیت
دارای مقاومت زیاد در برابر نور و کم‌رنگ شدن
مناسب برای طراحی و نقاشی حرفه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...