آبرنگ 12 رنگ فابر کاستل کد 125011

Faber-Castell 12 Color Watercolor Code 125011

دسته : آبرنگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد رنگ موجود در بسته: 12 عدد
  • دارای قلم مو: بله
  • قطر هر قرص رنگ: 24 میلی‌متر
  • سایر مشخصات: - شامل 1 عدد قلم‌مو شماره 6
45,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نقاشی با آب‌رنگ کار ساده‌ای نیست. مهارت زیادی نیاز است تا بتوان با آب‌رنگ نقاشی و آثار زیبایی خلق کرد. از سوی دیگر، نقاشی‌هایی که با آب‌رنگ کشیده می‌شوند حس و حالی منحصر به فرد را منتقل می‌کنند. تاریخ‌چه این وسیله‌ی رنگ‌آمیزی به پیش از تاریخ باز می‌گردد. زمانی که بشر افکار، احساسات و رویدادهای زندگی‌اش را بر دیوار غارها نقاشی و آن‌ها را رنگ می‌کرد. در یونان باستان، تذهیب‌های زیادی با آب‌رنگ کشیده شده و بر روی حاشیه کتب نقش بسته‌اند. بزرگ‌ترین نقاش آب‌رنگ و مهم‌ترین توسعه دهنده‌ی آن هم در قرن شانزده‌ام میلادی در آلمان می‌زیسته و «آلبرشت دورر» نام داشته است. برای نقاشی با آب‌رنگ می‌توانید از سطوحی مانند مقوای مخصوص، چوب و گچ که جاذب آب هستند استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که آب‌رنگ هم مثل هر ابزار دیگری برای انجام وظایف‌اش، بیش از کیفیت به مهارت دستان شما نیاز دارد. مهارتی که باید به مرور زمان و با آموزش فراهم شود.

آب‌رنگ 12 رنگ Faber Castellهمیشه برای شکل گرفتن استعداد در افراد از سن کودکی والدین شروع به پرورش استعدادها می‌کنند و برای این کار انتخاب وسایل مناسب بسیار تاثیرگذار است. هر کسی که در زمینه‌ی طراحی و گرافیک کمی هم کار کرده باشد حتما نام فابرکاستل (Faber-Castell) که یکی از شرکت‌های مشهور تولیدکننده‌ی لوازم طراحی و اداری است را می‌شناسد. این شرکت با شعار "آسان کردن طراحی‌ها و ثبت اطلاعات روزانه" دست به ساخت و تولید لوازم التحریر با خلاقیت‌های دوست داشتنی زده است. نقاشی با آب‌رنگ کار ساده‌ای نیست. مهارت زیادی نیاز است تا بتوان با آب‌رنگ نقاشی و آثار زیبایی خلق کرد. از سوی دیگر، نقاشی‌هایی که با آب‌رنگ کشیده می‌شوند حس و حالی منحصر به فرد را منتقل می‌کنند. برای نقاشی با آب‌رنگ می‌توانید از سطوحی مانند مقوای مخصوص، چوب و گچ که جاذب آب هستند استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که آب‌رنگ هم مثل هر ابزار دیگری برای انجام وظایف‌اش، بیش از کیفیت به مهارت دستان شما نیاز دارد. مهارتی که باید به مرور زمان و با آموزش فراهم شود. این محصول دارای 12 رنگ متنوع است، که می‌توان برای بدست آوردن رنگ‌های جدیدی که در بین این تنوع وجود ندارند، آن‌ها را با هم مخلوط کرد. برای مثال می‌توان با ترکیب رنگ مشکی و سفید، رنگ خاکستری را بدست آورد. فابرکاستل در ترکیب رنگ‌های این محصول از رنگ‌های براق و با کیفیتی استفاده کرده که پس از نقاشی جلوه‌ی بسیار خاصی به طراحی می‌بخشد. قلموی این آب‌رنگ با طول 14 سانتی‌متر مناسب برای هر سن و سالی بوده و می‌توان توسط آن بر روی هر سطحی طراحی کرد.تنوع رنگی این آب‌رنگ را می‌توان در تصویر زیر مشاهده نمود. از خصوصیات این 12 رنگ می‌توان به مواردی هم‌چون براق، پر رنگ، با کیفیت و با دوام بودن اشاره کرد.در زیر می‌توان نمونه‌ای از نقاشی با آب‌رنگ را مشاهده کرد.

تعداد رنگ موجود در بسته
12 عدد
دارای قلم مو
بله
قطر هر قرص رنگ
24 میلی‌متر
سایر مشخصات
- شامل 1 عدد قلم‌مو شماره 6

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...