آبرنگ 18 رنگ افرا جعبه مقوایی

afra 18 color watercolours

دسته : آبرنگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ایران
  • ابعاد: 142 × 120 × 25 میلی متر
  • وزن: 190 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیکی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبرنگ حرفه ای افرا یکی از محصولات ایرانی میباشد که دارای رنگ دانه هایی بسیار خوب و با کیفیت میباشد و قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را از نظر کیفیت داشته و همچنین از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه میباشد و مورد تایید اساتید به نام کشور میباشد

آب رنگ افرا

آب رنگ افرا یکی  از  محصولات ایرانی  میباشد که دارای رنگ دانه های خوب و با کیفیت است که با  محصولات خارجی در  حال رقابت هست،  که میتوان گفت از  لحاظ  قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل هنرمندان نقاش بسیاری از این نمونه  آب رنگ برای  طراحی های  خود استفاده  میکنند. این  محصول در رنگ بندی های  متفاوتی تولید و عرضه  میشوند که همه بتوانند  به نحوی از این محصول برای طراحی های  خود  استفاده   کنند ، آب رنگ  یکی از متریال های  نقاشی  میباشد  که با آب ترکیب شده و بر روی  کاغذ  استفاده  میشود که  همانطور  که  میدانید برای  تولید آب رنگ از رنگ دانه  و یک ماده ی  چسبانده استفاده میشود که به وسیله ی قلم مو بر روی کاغذ، مقوا، پاپیروس و . . . به کاربرده میشود.
آب رنگ و  نقاشی  یکی از  تکنیک های خوب  و دوست داشتنی  میبیاشد که مورد محبوبیت  هنرمندان  بسیاری  قرار  گرفته است همانطور که گفته شد  آب رنگ افرا در  مدل  و  همچنین  رنگ بندی  های  مختلفی تولید  و عرضه  میگردد برای  مثال  :  12 ،   18 ،  24  ،  36،   48 ، 64 که هر کدام به نوبه خود   میتواند  بسیار  جذاب بوده و  کارایی  بسیاری  نیز  داشته باشد  که درادامه  در  مورد  تک تک آنان توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد  پس  بهتر است در این  مقاله همراه ما باشید  تا به این  موارد  بپردازیم.

آب رنگ افرا 18 رنگ

این آب رنگ از برند ایرانی و  با  کیفیت افرا  با 18 رنگ  زیبا و  درخشان تولید  میشود ، 18 رنگ  جذاب  با  تنوع بسیار عالی  پر کاربرد ترین رنگ ها در یک  پالت مستطیل پلاستیکی  قرار گرفته است  .دارای درب بازشونده از سمت بالا میباشد و حتی میتوان از جعبه ی آن به عنوان یک پالت پلاستیکی دم دستی برای ترکیب رنگ های مختلف استفاده کرد. که در این جعبه  18 قرص  آبرنگ در رنگ های  مختلف قرار  گرفته  است که رنگدانه های  این  محصول  هر آنچه که ما از یک محصول ایرانی انتظار داریم را به  ما  هدیه میدهد.

کشور سازنده
ایران
ابعاد
142 × 120 × 25 میلی متر
وزن
190 گرم
جنس بدنه
پلاستیکی
نوع بسته بندی
مقوایی
قلمو
ندارد
محتوی
18 عدد قرص متوسط آبرنگ
قطر مخزن
25 میلی متر
برند
افرا Afra
ابعاد هر قرص
10 × 20 × 18 میلی‌متر
سایر توضیحات
دارای 18 عدد قرص آبرنگ
دارای رنگدانه های بسیار غنی و با کیفیت
دارای مقاومت زیاد در برابر نور و کم‌رنگ شدن
مناسب برای طراحی و نقاشی حرفه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...