آبرنگ 48 رنگ افرا جعبه چوبی

آبرنگ جعبه چوبی افرا 48 رنگ

دسته : آبرنگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: آبرنگ
  • جنس جعبه: چوبی
  • ساخت کشور: ایران
  • پالت: دارد
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبرنگ حرفه ای افرا یکی از محصولات ایرانی میباشد که دارای رنگ دانه هایی بسیار خوب و با کیفیت میباشد و قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را از نظر کیفیت داشته و همچنین از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه میباشد و مورد تایید اساتید به نام کشور میباشد. آبرنگ افرا جعبه چوبی ۴۸ رنگ  ساخته شده با بهترین مواد اولیه درجه یک (پیگمنت های درجه یک با خلوص بالا نظیر کشورهایی چون اسپانیا،آلمان و…) ،می باشد. دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه.

آب رنگ افرا

آب رنگ افرا یکی  از  محصولات ایرانی  میباشد که دارای رنگ دانه های خوب و با کیفیت است که با  محصولات خارجی در  حال رقابت هست،  که میتوان گفت از  لحاظ  قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل هنرمندان نقاش بسیاری از این نمونه  آب رنگ برای  طراحی های  خود استفاده  میکنند. این  محصول در رنگ بندی های  متفاوتی تولید و عرضه  میشوند که همه بتوانند  به نحوی از این محصول برای طراحی های  خود  استفاده   کنند ، آب رنگ  یکی از متریال های  نقاشی  میباشد  که با آب ترکیب شده و بر روی  کاغذ  استفاده  میشود که  همانطور  که  میدانید برای  تولید آب رنگ از رنگ دانه  و یک ماده ی  چسبانده استفاده میشود که به وسیله ی قلم مو بر روی کاغذ، مقوا، پاپیروس و . . . به کاربرده میشود.

این آبرنگ به دلیل داشتن کیفیت خوب و ظرافت در تولید آن می تواند جایگزین خوبی برای آبرنگ های خارجی با قیمت بسیار بالا باشد، زیرا این محصول علاوه بر کیفیت خوب دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز هست.

آب رنگ و  نقاشی  یکی از  تکنیک های خوب  و دوست داشتنی  میبیاشد که مورد محبوبیت  هنرمندان  بسیاری  قرار  گرفته است همانطور که گفته شد  آب رنگ افرا در  مدل  و  همچنین  رنگ بندی  های  مختلفی تولید  و عرضه  میگردد برای  مثال  :  12 ،   18 ،  24  ،  36،   48 ، 64 که هر کدام به نوبه خود   میتواند  بسیار  جذاب بوده و  کارایی  بسیاری  نیز  داشته باشد  که درادامه  در  مورد  تک تک آنان توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد  پس  بهتر است در این  مقاله همراه ما باشید  تا به این  موارد  بپردازیم.

در جعبه های ۴۸ رنگ افرا سعی شده تا همه رنگ هایی که ممکن است یک هنرمند به ان احتیاج داشته باشد در یک تنوع بالا قرار داده شود همچنین جعبه پلاستیکی ابرنگ قابلیت تبدیل شدن به یک پالت رنگ ۱۲ خانه را دارا میباشد، این قرص های آبرنگ دارای اندازه ۱ در ۱٫۵ سانت هستند و در پوشش های کاغذی بسته بندی شده و هر قرص به تنهایی در یک جعبه پلاستیکی قرار داده شده است، رنگ های بکار رفته در این جعبه عبارتند از:

zinc white – titanum white – lemon yellow – cadmium yellow light – cadmium yellow – indian yellow – yellow ochre – raw sienna – cadmium orange light – cadmium orange deep – pure orange – vermilion red light – cadmium red light – carmine red – rose mader – madder deep – cerulearn blue – prussian blue – helioblue – cobalt blue deep – ultramarine – ultramarine deep – indigo – brunt sienna – english red deep – caput mortuum violet – translucent brown – raw number – sepia – warm grey – lvory black – lamp black – cobalt turquose – sap green – hookers green – olive green – chromium oxid green – viridiant tone – emerald green – green – may green – violet blue – violet deep – purple lake – mauve – magenta – english red light

نوع
آبرنگ
جنس جعبه
چوبی
ساخت کشور
ایران
پالت
دارد
سایر توضیحات
دارای بزرگترین سایز قرص رنگی
ساخته شده از بهترین پیگمنت رنگ
دارای بسته بندی حرفه ای
طراحی ظریف و خاص
دارای ارزش خرید بسیار بالا در برابر قیمت
از بهترین نمونه آبرنگ با زیبایی خاص برای هدیه به دوستان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...