مداد اتود مونوگراف تومبو مدل Zero سایز 0.5 میلی متری

Tombow monograph zero mechanical pencil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب ضخامت نوک:
ضخامت نوک را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ضخامت نوک: 0/5 میلیمتر
  • جنس بدنه: پلاستیک - فلز
  • فرم سطح مقطع: دایره
  • وزن: 20 گرم
88,800 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اتود مونوگراف زیرو تومبو یکی از محصولات کاملا منحصر به فرد ین شرکت است که طراحی کاملا متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید دارد . شاید در نگاه اول ظاهر این مداد مکانیکی با قیمت آن تناسب نداشته باشد ولی وقتی این اتود را در دست می گیرید حس خوب لمس یک محصول با کیفیت و خوش ساخت به شما دست می دهد و مطمئنا از انتخاب این محصول احساس رضایت خواهید داشت . *توجه فرمایید رنگ این اتود به صورت رندوم ارسال میگردد*

شرکت تولید لوازم التحریر تومبا یا تومبو یک قرن در تولید لوازم تحریر مخصوصا نوشت افزار سابقه دارد یعنی از سال ۱۹۱۳ میلادی. در آغاز کار فقط مصرف داخل کشور ژاپن را تامین می کرد و با گذشت زمان و استقبال ژاپنی ها از محصولات این شرکت کم کم توسعه یافت و محصولات خود را به سرتاسر چهان صادر کرد. محصولات تامبو علاوه بر ژاپن در تایلند و ویتنام نیز تولید می شوند ولی با مدیریت ژاپنی، همانند سایر برندهای ژاپنی ظرافت، کیفیت و قیمت سه فاکتور مهم برای ساخت و تولید محصولات این شرکت به حساب می آیند. اگر تا کنون به لیست محصولات تولید شده برندهای ژاپنی دقت کرده باشید به این نکته پی برده اید که مداد رنگی در لیست محصولات این شرکتها نیست. پایلوت، زبرا، پلاتینیوم ولی شرکت تامبو در تولید مداد رنگی بسیار موفق بوده و مداد رنگی های این شرکت جزو بهترین مداد رنگی های رده متوسط بازار هستند.

ضخامت نوک
0/5 میلیمتر
جنس بدنه
پلاستیک - فلز
فرم سطح مقطع
دایره
وزن
20 گرم
طول بدنه
145 میلیمتر
پاکن سرخود
دارد
رنگ بدنه
رندوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...