مداد اتود کرند مدل PEDEN سایز 0.5 میلی متری

مداد نوکی کرند مدل PEDEN سایز 0.5 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگبندی:
رنگبندی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: اتود کرند مدل PEDEN
  • ضخامت نوک: 0.5 میلی متری
  • فرم سطح مقطع: دایره
  • جنس بدنه: پلاستیک
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در ساخت مداد مکانیکی (اتود) 0.5 میلیمتری کرند از جدیدترین تکنولوژی کشور ژاپن استفاده شده است.

در ساخت مداد مکانیکی (اتود) 0.5 میلیمتری کرند از جدیدترین تکنولوژی کشور ژاپن استفاده شده است.

 ویژگی های منحصر به فرد آن به شرح زیر است:

 مکانیزم متال تیپ اسلاید (Metal-tip-slide Mechanism) : 

به منظور محافظت از سر فلزی اتود طراحی شده است که هنگام افتادن آن روی زمین، سر فلزی اتود به داخل میرود و از کج شدن آن جلوگیری می شود. 

این مکانیزم از نوک اتود محافظت می کند؛ به طوری که بعد از نوشتن متن هایتان می توانید یک بار انتهایی مداد نوکی را فشار دهید تا مغزی مداد به داخل و برای بار دوم نوک فلزی را برای محافظت از آسیب دیدگی به سمت داخل هدایت کنید. بدیهی است که برای بیرون آمد نوک فلزی و مغزی مداد به دو بار وارد کردن فشار به دکمه اتود نیاز دارید. بعد از این کار برای هر بار بیرون آمدن مغزی یک بار فشار دکمه کافی است. هر زمان که بخواهید دوباره نوک فلزی به داخل یا بیرون اتود هدایت شود؛ تنها باید دو بار دکمه را فشار دهید. مهم ترین دلیل استفاده از این مکانیزم محافظت نوک اتود از ضربه های احتمالی است. اگر تجربه شکسته شدن یا خم شدن نوک اتودهای خود را داشته باشید، به کاربرد مفید این مکانیزم پی می برید.

 

مکانیزم کوشن (Cushion Mechanism): اگر هنگام نوشتن با اتود فشار زیادی (به دلیل استرس و یا ...) به آن وارد کنیم در حالت عادی نوک آن به راحتی خرد می شود ولی این مکانیزم با در نظر گرفتن یک فنر داخلی، فشار وارد شده بر روی نوک را خنثی و آن را تنظیم میکند و بدین ترتیب از شکستن نوک جلوگیری می‌شود. 

مکانیزم کوشن تیپ اسلاید (Cushion- tip-slide Mechanism): این مکانیزم کاملا جدید، طول نوشتاری را تنها با یک کلیک چهار برابر افزایش می‌دهد. اتودهای معمولی در هر کلیک قابلیت نوشتار تا ۵ متر را دارند. با این حال، ژاپنی ها برای این موضوع نیز چاره ای اندیشیده اند و برای یک بار کلیک، طول نوشتار را ۴ برابر افزایش داده اند تا کلیک های طولانی شما را خسته نکند.

 مدادهای نوکی متداول در بازار معمولا با هر کلیک تا 5 متر می نویسند اما وجود این مکانیزم در مدادنوکی‌های ژاپنی کرند این میزان را تا چهار برابر افزایش داده است. به اینصورت که میتوان تنها با یک کلیک و بدون وقفه در طولانی مدت به نوشتن ادامه داد.

اگر طرفدار اتودهای با نوک ۰.۵ میلی متری هستید، از این مداد نوکی می توانید برای تست زنی و نوشتن مطالب طولانی استفاده کنید. وزن مداد نوکی 0.5 میلی متری کرند ۶ گرم است و با توجه به وزن سبک، در استفاده طولانی مدت دست را خسته نمی کند. 

تفاوت این مداد نوکی با سایر اتود ها را در تکنولوژی به روز و منحصربه فرد آن می توان مشاهده کرد. قابلیت هایی مثل تنظیم فشار وارد شده به مداد نوکی هنگام استرس، دوراندیشی ژاپنی ها را در طراحی این محصول خوش ساخت و کاربردی نشان می دهد. اتود ۰.۵ میلی متری کرند در رنگ های زرد، نارنجی، بنفش، آبی روشن، آبی تیره و سبز آبی برای افراد علاقه مند به رنگ های روشن عرضه می شود.

 شما می توانید با بدنه یکپارچه این مداد نوکی متن های خوانا و زیبا بنویسید.

 استقامت نوک فلزی و مغزی این اتود در مقایسه با نمونه های مشابه ایرانی و خارجی مثال زدنی است. به همین دلیل، یکی از ویژگی های مداد نوکی کرند مدل پدن را می توان ضربه پذیری بالا بدون آسیب دیدگی نوک آن معرفی کرد.



نام محصول
اتود کرند مدل PEDEN
ضخامت نوک
0.5 میلی متری
فرم سطح مقطع
دایره
جنس بدنه
پلاستیک
پاک کن سر خود
دارد
مکانیزم استفاده
فشاری
سایر توضیحات
- دارای گیره
- ساخته شده از بهترین مکانیزم عملکرد
کشور مبدا برند
ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...