اسپری برف شادی نور آرا

برف شادی نور آرا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: فلزی
  • برند: نورآرا
  • سایر توضیحات: - کاملا بی‌خطر و غیرسمی بوده - به هیچ عنوان لکی از خود باقی نخواهند گذاشت. - پس از گذشت چند دقیقه کاملا از بین می‌رود. - ارسال به صورت رندوم می باشد
  • موارد استفاده: جشن تولد مهمانی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هر یک از این اسپری ها حاوی موادی به نام برف شادی می‌باشد که به صورت اسپری قابل استفاده بوده و در صورت برخورد با هوا پف کرده و پس از گذشت چند دقیقه کاملا از بین می‌رود.مایع درون این اسپری‌ها کاملا بی‌خطر و غیرسمی بوده و این برف های شادی در صورت پخش شدن و اسپری شدن بر روی شیشه، ال سی دی یا پرده و فرش به هیچ عنوان لکی از خود باقی نخواهند گذاشت. همچنین رایحه‌های بسیار خوش بو و متنوع این اسپری های برف شادی بعد از استفاده در محیط پخش شده و فضا را به خوبی معطر می‌سازند.

هر یک از این اسپری ها حاوی موادی به نام برف شادی می‌باشد که به صورت اسپری قابل استفاده بوده و در صورت برخورد با هوا پف کرده و پس از گذشت چند دقیقه کاملا از بین می‌رود.

مایع درون این اسپری‌ها کاملا بی‌خطر و غیرسمی بوده و این برف های شادی در صورت پخش شدن و اسپری شدن بر روی شیشه، ال سی دی یا پرده و فرش به هیچ عنوان لکی از خود باقی نخواهند گذاشت.

طرح‌های ورزشی و کارتونی بر روی این بدنه این اسپری‌ها در هفت شکل متفاوت تام و جری، بره ناقلا، فروزن، کتاب جنگل، باب اسفنجی، کریستین رونالدو و مرد‌عنکبوتی در کنار رایحه‌های معطر این محصولات را به یکی از وسایل پرکاربرد تزئینات جشن تولد تبدیل نموده است از این رو شما می‌توانید از این محصولات برای عزیزانتان در مراسم‌هایی همچون جشن‌های تولد، عقد، عروسی، کریسمس و … استفاده کنید.

همچنین باید بدانید که کاملا بی ضرر برای استفاده کننده و بدون بو است.ارسال محصول به صورت رندوم می باشد.

جنس بدنه
فلزی
برند
نورآرا
سایر توضیحات
- کاملا بی‌خطر و غیرسمی بوده
- به هیچ عنوان لکی از خود باقی نخواهند گذاشت.
- پس از گذشت چند دقیقه کاملا از بین می‌رود.
- ارسال به صورت رندوم می باشد
موارد استفاده
جشن تولد
مهمانی
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...