بازی آموزشی مربع هوش ( INTELLIGENCE SQUAR )

بازی آموزشی مربع هوش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: مربع هوش
  • برند: دهکده
  • تقویت مهارت: - افزایش میزان هماهنگی چشم و دست - شناخت مفاهیم بزرگتر و کوچکتر - آشنایی با رنگها
  • سایر توضیحات: - قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مربع هوش چوبی یک بازی فکری مناسب برای کودکان خردسان 2 سال به بالا است. یکی از راههای پرورش مهارت های حسی و حرکتی کودک، در اختیار گذاشتن بازیهای فکری برای او است. که هم موجب سرگرمی و هم موجب رشد و پرورش کودک و افزایش اعتماد به نفس در او می شود. مربع هوش چوبی دارای یک پایه چوبی همراه با 6 مربع رنگی در اندازه های متفاوت می باشد.  کودک باید تفاوت اندازه ها را درک کرده و ابتدا مربع ها را درون پایه قرار دهد و در نهایت مربع آخر را باید روی بالاترین مربع بگذارد.  کند.

مربع هوش چوبی یک بازی فکری مناسب برای کودکان خردسان 2 سال به بالا است. یکی از راههای پرورش مهارت های حسی و حرکتی کودک، در اختیار گذاشتن بازیهای فکری برای او است. که هم موجب سرگرمی و هم موجب رشد و پرورش کودک و افزایش اعتماد به نفس در او می شود. مربع هوش چوبی دارای یک پایه چوبی همراه با 6 مربع رنگی در اندازه های متفاوت می باشد. 

کودک باید تفاوت اندازه ها را درک کرده و ابتدا مربع ها را درون پایه قرار دهد و در نهایت مربع آخر را باید روی بالاترین مربع بگذارد. همچنین می تواند با نام رنگ های شاد و متنوع مربع ها آشنا شده و با کمک یک همبازی بزرگتر مربع رنگی مورد نظر را از میان مربع ها پیدا کند.

محتویات جعبه:

  • 6 مربع چوبی رنگی در اندازه های متفاوت
  • 1 عدد پایه چوبی

البته نحوه چیدن مربع ها می تواند  به ترتیب و یا به دلخواه کودک باشد. ولی برای اینکه تمام مربع ها را بتواند بر روی میله چوبی قرار دهد باید با مفهوم کوچکتر- بزرگتر آشنا شود. علاوه بر اینها، قرار داده مربع ها بر روی میله چوبی، هماهنگی چشم و دست کودک را افزایش می دهد.

جنس تمامی قطعات این بازی، چوبی می باشد. به دلیل استفاده از رنگ های خوراکی و داشتن رنگ های متفاوت کودک را به خوبی جذب می کند. این بازی به کودک کمک می کند تا تفاوت اندازه، اشکال، و رنگها را درک کرده و بشناسد.


نام محصول
مربع هوش
برند
دهکده
تقویت مهارت
- افزایش میزان هماهنگی چشم و دست
- شناخت مفاهیم بزرگتر و کوچکتر
- آشنایی با رنگها
سایر توضیحات
- قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
2 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
یک نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...