بازی آموزشی هوش چین ارتباطی علوم 2

بازی هوش چین ارتباطی علوم 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: هوش چین ارتباطی علوم 2
  • برند: زاغک
  • تقویت مهارت: - آشنایی بامفاهیم وسایل گرمازا و سرمازا، وسایل مدر... - افزایش تمرکز و دقت - افزایش قدرت تطبیق - افزایش مهارت های یادگیری کودکان - پرورش دقت و سرعت عمل - افزایش قدرت تشخیص تشابه و تفاوت
  • سایر توضیحات: - قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هوش چین ارتباطی علوم 2 یک بازی فکری و یک وسیله آموزشی ارزشمند است و برای آموزش نحوه دسته بندی صحیح به صورت غیر مستقیم و سرگرم کننده به کودکان 5 تا 8 سال بسیار مناسب می باشد. مجموعه هوش چین ارتباطی علوم 2، سعی در آموزش مفاهیم وسایل گرمازا و سرمازا، وسایل مدرسه، لوازم شخصی، وسایل نقلیه، آجیل و غذاهای مفید و غیرمفید را دارد.این بازی شامل یک صفحه‌ی پلاستیکی به شکل لاک‌پشت یا ماهی و 60 تشتک پلاستیکی دایره‌ای شکل است.

هوش چین ارتباطی علوم 2 یک بازی فکری و یک وسیله آموزشی ارزشمند است و برای آموزش نحوه دسته بندی صحیح به صورت غیر مستقیم و سرگرم کننده به کودکان 5 تا 8 سال بسیار مناسب می باشد.

این بازی شامل یک صفحه‌ی پلاستیکی به شکل لاک‌پشت یا ماهی و 60 تشتک پلاستیکی دایره‌ای شکل است. در این بازی آموزشی، 12 تصویر به عنوان تصاویر اصلی در نظر گرفته شده اند که برای هر کدام 4 تصویر مرتبط وجود دارد. روی صفحه 5 جای خالی و روی تشتک‌ها تصاویر مختلفی وجود دارد. 

تصاویر هر 5 تشتک به نوعی به هم مربوط هستند. هر بار یکی از تشتک‌ها را در دایره‌ی مرکزی صفحه قرار می‌دهیم و از کودک می‌خواهیم 4 تصویر دیگر مرتبط با آن تصویر را پیدا کند و در جاهای خالی قرار دهد. می‌توان به هنگام گذاشتن تشتک‌ها در مورد ارتباط تصاویر با کودک صحبت کرد و تا جایی که حوصله‌اش اجازه می‌دهد به او اطلاعات داد. 

محتویات جعبه:

  • یک عدد صفحه پایه بشکل لاک پشت یا ماهی
  • 12 عدد قطعه تصویری اصلی
  • 48 عدد قطعه تصویری مرتبط

با استفاده از این وسیله کودک به خوبی دسته‌بندی را که از ابتدایی‌ترین ملزومات آشنایی با علوم مختلف است، به طور غیر مستقیم و در یک فعالیت سرگرم‌کننده فرامی‌گیرد.

مجموعه هوش چین ارتباطی علوم 2، سعی در آموزش مفاهیم وسایل گرمازا و سرمازا، وسایل مدرسه، لوازم شخصی، وسایل نقلیه، آجیل و غذاهای مفید و غیرمفید را دارد.

 


نام محصول
هوش چین ارتباطی علوم 2
برند
زاغک
تقویت مهارت
- آشنایی بامفاهیم وسایل گرمازا و سرمازا، وسایل مدرسه، لوازم شخصی، وسایل نقلیه، آجیل و غذاهای مفید و غیرمفید
- افزایش تمرکز و دقت
- افزایش قدرت تطبیق
- افزایش مهارت های یادگیری کودکان
- پرورش دقت و سرعت عمل
- افزایش قدرت تشخیص تشابه و تفاوت
سایر توضیحات
- قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
5 تا 8 سال
تعداد نفرات بازی
یک تا چند نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...