بازی ساختنی بلوک حیوانات

لگو بازی آموزشی بلوک حیوانات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بلوک حیوانات
  • برند: تابا
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • تقویت مهارت: - تحریک قوه بینایی - رشد هوش فضایی کودک - رشد عمق ادراک کودک - رشد قوه تخیل کودک - آشنایی با رنگ ها - آشنایی با مفهوم تشابه - آشنایی با مفهوم جهت های مختلف مانند زیر، رو، بال... - تقویت حافظه بینایی - آموزش مفهوم دسته بندی - آموزش مفهوم ترکیب بندی - آموزش چپ و راست - آموزش مفاهیم بزرگ و کوچک یا دور و نزدیک
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 این محصول دوست داشتنی برای گروه سنی 3 تا 6 سال طراحی شده است. کودک در حین بازی با اسباب بازی بلوک حیوانات تابا باید هر کدام از قطعات را که شکلی از حیوانات مختلف می‌باشد را مورد بررسی قرار دهد و آن قطعه را با حفره‌ها تطبیق دهد و در نهایت حفره‌ای را که متناسب با آن قطعه می‌باشد را پیدا کند و قطعه را درون آن بیندازد. بازی زمانی پایان می‌یابد که تمامی قطعات به داخل حفره‌های مرتبط با خودشان رفته باشند. پس از انجام دادن این کار دوباره می‌توان تمامی قطعات را بیرون آورد و این بازی جذاب و دلنشین را از اول شروع کرد و برای هر چند بار دیگری که کودک مشتاق باشد آن را تکرار کرد.

 بلوک حیوانات اسباب بازی ای مناسب برای سرگرم کردن و به تفکر واداشتن کودکان 3 تا ۱۰ سال است .

که با دو قابلیت متفاوت میتواند جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد.کودکان میتوانند با اتصال ۳۰ قطعه اصلی این اسباب بازی بلوک و اشکال مختلفی برای خود بسازندو با ۳۰ قطعه از حیوانات سعی کنند آن ها در جای خود روی ۳۰ قطعه اصلی جایگذاری کنند .

کودک با قرار دادن هر شکل حیوان در جای خود و همجنین ساختن پازل مکعبی شکل این بازی را انجام می دهد. 

تقویت مفهوم هوش فضایی یکی از مواردی است که انجام این بازی در کودکان ایجاد می شود.

دراین محصول کودکان با ساختن پازل علاوه بر حل مساله از طریق قراردادن هریک از قطعات در جای مناسب خودش با برخی از حیوانات نیز آشنا می شوند. 

این بازی به دست ورزی و تقویت حرکات کلی و ظریف کودکان نیز می تواند کمک کند.

 حل مساله از طریق آزمون و خطا نیز برای کودکان زیر دو سال ازجمله استراتژی های مهم تفکری است که دراین بازی به آن پرداخته شده است .

محتویات بسته:
60 قطعه پلاستیکی پازلی رنگی(30 وجه + 30 تکه طرح حیوانات)

از دیگر امتیازات این بازی :

  • اعتماد به نفس 
  •  حل مسئله 
  •  دقت و تمرکز
  • مهارت های ظریف 
  • هماهنگی چشم و دست 


شرح بازی :
بازی ساختنی - فکری بلوک حیوانات یک اسباب بازی کاربردی و جالب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد. در این بازی بر روی هر وجه از مکعب ها که به صورت پازل درهم فرو می روند یک قطعه ی پازلی حیوان گذاشته شده است . کودک می بایست با دقت حفره مربوط به هر قطعه را پیدا کرده و هر کدام از حیوانات را درمحل مخصوص خود قرار دهد. 60 تکه ی مختلف اسباب بازی را درهم بریزید و از کودک بخواهید که مکعب ها را تشکیل داده و حیوان های هر وجه مکعب را نیز سرجای خودش قرار دهد.برای آشنایی با مفهوم الگویابی و توالی وجه ها را از هم جدا کنید و از کودک بخواهید طبق الگوی خاصی ( مثلا آبی، سبز، آبی و سبز) وجه ها را ردیفی در هم بچیند. این اسباب بازی با هدف برانگیختن حواس کودک و افزایش هماهنگی بین چشم ها و دست ها به خوبی انواع رنگ و اشکال را نیز به کودک آموزش می دهد. لبه های قطعات نرم بوده و به خوبی درهم فرو می روند. این اسباب بازی تولید شرکت ایرانی تابا بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.

نام محصول
بلوک حیوانات
برند
تابا
جنس بدنه
پلاستیکی
تقویت مهارت
- تحریک قوه بینایی
- رشد هوش فضایی کودک
- رشد عمق ادراک کودک
- رشد قوه تخیل کودک
- آشنایی با رنگ ها
- آشنایی با مفهوم تشابه
- آشنایی با مفهوم جهت های مختلف مانند زیر، رو، بالا و پایین و ...
- تقویت حافظه بینایی
- آموزش مفهوم دسته بندی
- آموزش مفهوم ترکیب بندی
- آموزش چپ و راست
- آموزش مفاهیم بزرگ و کوچک یا دور و نزدیک
سایر توضیحات
- قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب
- این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و کیفیت بالایی دارد
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
- قابل شست و شو
تعداد نفرات بازی
یک یا چند نفره
تعداد قطعه موجود در بسته
60 قطعه
رده سنی
3 سال به بالا
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...