بازی ساختنی هزار خانه فکر آذین 50 قطعه

بازی ساختنی هزار خانه50 قطعه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی هزار خانه جعبه ای
  • برند: فکرآذین
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • تقویت مهارت: - تحریک قوه بینایی - رشد هوش فضایی کودک - رشد عمق ادراک کودک - رشد قوه تخیل کودک - آشنایی با رنگ ها - آشنایی با مفهوم تشابه - آشنایی با مفهوم جهت های مختلف مانند زیر، رو، بال... - تقویت حافظه بینایی - آموزش مفهوم دسته بندی - آموزش مفهوم ترکیب بندی - آموزش چپ و راست - آموزش مفاهیم بزرگ و کوچک یا دور و نزدیک
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 طراحی این لگوها الهام بخش از فضای واقعی شهر یعنی آپارتمان سازی می باشد بازی با این لگو های ساختنی میتواند همان احساس امنیت را در حین بازی به کودک بدهد و کودک اوقات شادی را با این اسباب بازی برای خود رقم بزند. در بسته بندی این محصول ۵۰قطعه پلاستیکی شامل خانه، بلوک، درخت، ماشین، آدمک، برچسب و برگه تصاویر وجود دارد که با وجود این برگه های تصاویر با جا به جایی آنها در سازه های متفاوت میتوان هزاران تصویری جذاب از آپارتمان سازی را ایجاد کرد. انجام بازی به صورت گروهی یکی از بهترین راه ها برای افزایش روابط اجتماعی کودکان در اجتماع و همچنین افزایش اعتماد به نفس خواهد بود پس اسباب بازی هزارخانه فکرآذین میتواند انتخابی ایده آل برای بازی های گروهی در دورهمی ها، مهدکودکها، خانه های بازی و…باشد.

طراحی این لگوها الهام بخش از فضای واقعی شهر یعنی آپارتمان سازی می باشد بازی با این لگو های ساختنی میتواند همان احساس امنیت را در حین بازی به کودک بدهد و کودک اوقات شادی را با این اسباب بازی برای خود رقم بزند.

 در بسته بندی این محصول ۵۰قطعه پلاستیکی شامل خانه، بلوک، درخت، ماشین، آدمک، برچسب و برگه تصاویر وجود دارد که با وجود این برگه های تصاویر با جا به جایی آنها در سازه های متفاوت میتوان هزاران تصویری جذاب از آپارتمان سازی را ایجاد کرد. انجام بازی به صورت گروهی یکی از بهترین راه ها برای افزایش روابط اجتماعی کودکان در اجتماع و همچنین افزایش اعتماد به نفس خواهد بود پس اسباب بازی هزارخانه فکرآذین میتواند انتخابی ایده آل برای بازی های گروهی در دورهمی ها، مهدکودکها، خانه های بازی و…باشد.

از ویژگی های این محصول:

  • خلاقیت
  • مهارت های ظریف
  • خانه سازی خردسالان
  • ساخت راحت عمارت و قلعه با بلوک های بزرگ

نام محصول
بازی هزار خانه جعبه ای
برند
فکرآذین
جنس بدنه
پلاستیکی
تقویت مهارت
- تحریک قوه بینایی
- رشد هوش فضایی کودک
- رشد عمق ادراک کودک
- رشد قوه تخیل کودک
- آشنایی با رنگ ها
- آشنایی با مفهوم تشابه
- آشنایی با مفهوم جهت های مختلف مانند زیر، رو، بالا و پایین و ...
- تقویت حافظه بینایی
- آموزش مفهوم دسته بندی
- آموزش مفهوم ترکیب بندی
- آموزش چپ و راست
- آموزش مفاهیم بزرگ و کوچک یا دور و نزدیک
سایر توضیحات
- قطعات متنوع و رنگ بندی جذاب
- این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و کیفیت بالایی دارد
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
- قابل شست و شو
تعداد قطعه موجود در بسته
50 قطعه
تعداد نفرات بازی
یک تا چند نفره
رده سنی
3 سال به بالا
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...