بازی ساختنی پارک جنگلی میکس 177 قطعه (WOODLAND PARK)

بازی ساختنی پارک جنگلی میکس 177 تیکه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: پارک جنگلی ١٧٧ تكه
  • برند: تک توی (TAK TOY)
  • تقویت مهارت: - ابتکار و خلاقیت کودك کمک بسیارى مى نمایند - قدرت شناخت خود را بالا ببرد - از طریق مشاهده شروع به کشف موقعیتها و شرایط گونا... - چگونه فضاهاى واقعى زندگى را در قالب بازى، تخیل و... -از طریق ساختن و پرداختن وسایل بازى اش یاد مي گیرد...
  • تعداد قطعه موجود در بسته: 177 قطعه
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری ساختنی پارک جنگلی محصولی است که به تفکر، ابتکار و خلاقیت کودك کمک بسیارى مى نمایند او یاد مي گیرد که چگونه با روى هم گذاشتن لوله ها، بست ها، کفى و سقف ها و ... پارك شادى، كلبه جنگلي و فضاى بازى بسازد. او از طریق سر هم کردن قطعات و اجزاى مختلف اسباب بازى هایش مي تواند قدرت شناخت خود را بالا ببرد. این محصول میکسی از پارک شادی و کلبه جنگلی با تعداد 177 تکه می باشد.

چیدنى ها قطعاتى هستند که کودکان از طریق متصل کردن آنها به یکدیگر، اشکال و یا وسایل مختلفى را مى سازند. این بازى بسیار مورد توجه و علاقه کودکان مى باشد.

 چیدنى ها به تفکر، ابتکار و خلاقیت کودك کمک بسیارى مى نمایند او یاد مي گیرد که چگونه با روى هم گذاشتن لوله ها، بست ها، کفى و سقف ها و ... پارك شادى، كلبه جنگلي و فضاى بازى بسازد. او از طریق سر هم کردن قطعات و اجزاى مختلف اسباب بازى هایش مي تواند قدرت شناخت خود را بالا ببرد. کودك از طریق مشاهده شروع به کشف موقعیتها و شرایط گوناگون مي كند و یاد میگیرد که چگونه فضاهاى واقعى زندگى را در قالب بازى، تخیل و تجسم نماید.

 کودك از طریق ساختن و پرداختن وسایل بازى اش نه تنها یاد مي گیرد که دست هایش را چگونه به کار ببرد، بلکه یاد میگیرد که چطور ببیند و دقت کند.

نام محصول
پارک جنگلی ١٧٧ تكه
برند
تک توی (TAK TOY)
تقویت مهارت
- ابتکار و خلاقیت کودك کمک بسیارى مى نمایند
- قدرت شناخت خود را بالا ببرد
- از طریق مشاهده شروع به کشف موقعیتها و شرایط گوناگون مي كند
- چگونه فضاهاى واقعى زندگى را در قالب بازى، تخیل و تجسم نماید
-از طریق ساختن و پرداختن وسایل بازى اش یاد مي گیرد که دست هایش را چگونه به کار ببرد، بلکه یاد میگیرد که چطور ببیند و دقت کند.
تعداد قطعه موجود در بسته
177 قطعه
تعداد نفرات بازی
1 تا چند نفره
رده سنی
سه سال به بالا
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...