بازی فکری باندل پنج تایی منچ سگی ( DOG MENSCH )

بازی فکری منچ سگی باندل پنج تایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری باندل پنج تایی منچ سگی ( DOG MENSCH )
  • برند: گیم باز - ( GAME BUZZ )
  • تقویت مهارت: - قدرت تفکر - افزایش مهارت های حسی - تقویت هماهنگی دست و چشم - تقویت دقت و تمرکز - تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یه منچِ پیشرفته‌ی استراتژیکِ کارتی! تو این بازی شما با استفاده از کارت‌های بازی باید سعی کنین قبل از بقیه‌ی بازیکنان، همه‌ی مهره‌هاتون به خانه‌های مقصدتون برسونین. مهره‌های شما هر کدوم یه مقام و رتبه‌ای هم دارن (پادشاه، شوالیه، رعیت و دلقک) و هیچ مهره‌ای نمی‌تونه از رتبه‌ی بالاتر خودش رد بشه. حالا هر کدوم از این مهره‌ها یه قابلیت خاصی هم دارن. مثلا پادشاه بیشتر از ۷ تا خونه نمی‌تونه راه بره. و فقط یه پادشاه می‌تونه یه پادشاه دیگه رو بزنه. این بازی یه باندل 5 تایی از 5 بازی در یک پکیج است. این بازی برای گروه سنی 8 سال به بالا، تعداد 2 تا 4 بازیکن و مدت زمان 30 الی 40 دقیقه است.

یه منچِ پیشرفته‌ی استراتژیکِ کارتی! تو این بازی شما با استفاده از کارت‌های بازی باید سعی کنین قبل از بقیه‌ی بازیکنان، همه‌ی مهره‌هاتون به خانه‌های مقصدتون برسونین. مهره‌های شما هر کدوم یه مقام و رتبه‌ای هم دارن (پادشاه، شوالیه، رعیت و دلقک) و هیچ مهره‌ای نمی‌تونه از رتبه‌ی بالاتر خودش رد بشه! حالا هر کدوم از این مهره‌ها یه قابلیت خاصی هم دارن. مثلا پادشاه بیشتر از ۷ تا خونه نمی‌تونه راه بره! و فقط یه پادشاه می‌تونه یه پادشاه دیگه رو بزنه!

تو یه مدل دیگه از این بازی، یه سگ سیاه بی اعصابم دنباتون که گازتون بگیره! پس مواظب باشین که نه شما بهش بخورین نه اون شما رو بگیره! 

ضمنا اگه برین تو خونه‌هایی که جای پنجه سگ روشونه صفحه‌ی بازی شروع می‌کنه به چرخیدن! پس حواستون کاملا به قدم‌هاتون باشه… کارت‌های بازی چندین رنگ و مدل هستن و بعضی‌هاشون قابلیت‌های خاصی هم دارن که می‌تونن جریان بازی و کلا عوض کنن! مثل کارت «جابه‌جایی» که میتونین جای یکی از مهره‌هاتون و با یکی از مهره‌های رقبا عوض کنین! این بازی نسخه‌ی پیشرفته‌ی منچ محسوب میشه که به جای تاس از کارت‌های بازی استفاده میکنه. 

این پکیج شامل پنج نسخه مختلف از این سری بازی هاست و امکان بازی کردن بصورت تیمی ( دو به دو ) هم تو این بازی وجود داره.

یه منچ گردون گاز گازی!

کی از سگ سیاه میترسه؟... این بازی آخرین مدل از سری بازیهای محبوب Dog هستش که مثل نسخه های قبلی این بازی، شما با استفاده از کارتهای بازی باید سعی کنین قبل از بقیه ی بازیکنان، همه ی مهره هاتون به خانه های مقصدتون برسونین. اما همه چیز به این سادگی نیست... این وسط یه سگ سیاه بی اعصابم دنبالتونه که گازتون بگیره! پس مواظب باشین که نه شما بهش بخورین نه اون شما رو بگیره! ضمنا اگه برین تو خونه هایی که جای پنجه سگ روشونه صفحه ی بازی شروع میکنه به چرخیدن! پس حواستون کاملا به قدم هاتون باشه... امکان بازی کردن بصورت تیمی (دو به دو) هم تو این بازی وجود داره!

یه منچ پیشرفته استراتژیک گاز دار!

این بازی مدل پیشرفته از سری بازیهای محبوب Dog هستش که مثل نسخه ی قبلی این بازی شما با استفاده از کارت های بازی باید سعی کنین قبل از بقیه ی بازیکنان، همه ی مهره هاتون به خانه های مقصدتون برسونین. اما مهره های شما هر کدوم یه مقام و رتبه ای هم دارن (پادشاه، شوالیه، رعیت و دلقک) و هیچ مهره ای نمی تونه از رتبه ی بالاتر خودش رد بشه! حالا هر کدام از این مهره ها یه قابلیت خاصی هم دارن. مثلا پادشاه بیشتر از 7 تا خونه نمیتونه راه بره! و فقط یه پادشاه می تونه یه پادشاه دیگه رو بزنه! امکان بازی کردن بصورت تیمی (دو به دو) هم تو این بازی وجود داره.

یه بازی کارتی گازی!

این بازی مدل کارتی از سری بازیهای محبوب DOg هستش که هدف شما تو این بازی اینه که زودتر از همه یه ردیف پشت سرهم از کارت های شماره 1 تا 14 بسازین. اگه هم تیمی داشته باشین باید دو ردیف بسازین. تو انتخاب کارت از وسط میز بازی دقت کنین و حواستون به کارت زرد هم باشه که خیلی راحت اخرین کارت تون و بر می داره یا کارت 14 که یه سگ شیطون و باهوش که از کارت های سوخته واسه خودش یه کارت خوب پیدا می کنه... امکات بازی کردن بصورت تیمی (دو به دو) هم تو این بازی وجود داره.

هر کی که عقب تره سگ گازش میگیره!

نسخه آغازین از سری بازیهای محبوب Dog. تو این بازی شما با استفاده از کارت های بازی باید سعی کنین قبل از بقیه ی بازیکنان، همه ی مهره هاتون به خانه های مقصدتون برسونین. این کارت ها چندین رنگ و مدل هستن و بعضی هاشون قابلیت های خاصی هم دارن که می تونن جریان بازی و کلا عوض کنن! مثل کارت "جابه جایی"  که می تونین جای یکی از مهره هاتون و با یکی از مهره های رقبا عوض کنین! این بازی اولین نسخه پیشرفته منچ محسوب میشه که بجای تاس از کارت های بازی استفاده میکنه.  امکان بازی کردن بصورت تیمی (دو به دو) هم تو این بازی وجود داره.

محتویات جعبه:

  • صفحه‌ی مشکی بازی+صفحه‌ی گردان
  • صفحه‌ی قرمز رنگ
  • ۲۱ مهره چوبی
  • ۱۴۱ کارت بازی
  • لیبل مهره‌ها
  • کیسه‌ی پارچه‌ای
  • تاس شیشه‌ای

باندل پنج بازی منچ داگ در یک پکیج

Black Dog + Dog Royal + Dog Cards + Dog + Ludo

تقویت مهارت:

  • قدرت تفکر
  •  افزایش مهارت های حسی
  •  تقویت هماهنگی دست و چشم
  •  تقویت دقت و تمرکز
  • تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری

نام محصول
بازی فکری باندل پنج تایی منچ سگی ( DOG MENSCH )
برند
گیم باز - ( GAME BUZZ )
تقویت مهارت
- قدرت تفکر
- افزایش مهارت های حسی
- تقویت هماهنگی دست و چشم
- تقویت دقت و تمرکز
- تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
محتویات جعبه
- صفحه‌ی مشکی بازی+صفحه‌ی گردان
- صفحه‌ی قرمز رنگ
- ۲۱ مهره چوبی
- ۱۴۱ کارت بازی
- لیبل مهره‌ها
- کیسه‌ی پارچه‌ای
- تاس شیشه‌ای
رده سنی
8 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 تا 4 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...