بازی فکری جایپور (JAIPUR)

بازی فکری جایپور (JAIPUR)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی جایپور(jaipur)
  • برند: بازیکن
  • تقویت مهارت: - خلاقیت - مهارت های ارتباطی - مهارت های شناختی - تقویت استدلال دیداری
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است - زمان تقریبی 30 دقیقه
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در بازی کارتی جیپور، شما، یکی‌از دو تاجر ثروتمند و بانفوذ شهرِ جیپور، مرکز ایالت راجستان هند می باشید . امّا این کافی نیست چون تنها تاجری ،که بتواند دو مُهر برتری را به‌دست بیاورد، به دربارِ مهاراجه راه پیدا خواهد کرد. بنابراین باید بهتر از رقیب  خود عمل کنید. به بهترین قیمت خرید، مبادله و با بیش‌ترین سود بفروشید. و در عین حال، مراقبِ گلّه‌های شتر خود نیز باشید.

‏«Jaipur»، محل رقابت دو تاجر مشهور می باشد.

جیپور، مرکز استان راجستان است و شما در این بازی فکری، نقش یکی از دو تاجر مشهور شهر جیپور را ایفا می‌کنید.اما تنها همین کافی نیست ؛ زیرا فقط تاجری که بتواند دو نشان برتری (Seal of Excellence) دریافت کند، موفق می شود که به دربار پادشاهی و دیدن پادشاه برود .

در نتیجه، در این بازی رومیزی، شما با خرید، فروختن، یا مبادله‌ی آن با قیمت‌های بهتر، سعی در جلو زدن از حریف مستقیم‌ خود خواهید داشت؛ ضمن این‌که باید همواره در طول بازی حواس‌ خود را به تعداد شترهای خود و حریف‌تان بدهید.

  1.  در این بازی کارتی، هر بازیکن در نوبت خود، می‌تواند یک یا تعدادی کالا بخرد یا بفروشد. 
  2. اگر قصد خرید کارتی را داشته باشید، باید از بین سه گزینه‌ی «خرید تمام کارت‌های شتر روی میز»، «خرید یکی از کارت‌های کالای روی میز»، یا «مبادله‌ی دو تا پنج کالا»، یکی را انتخاب کنید.
  3.  اگر قصد فروش کارت مورد را داشته باشید، باید در هر نوبت، فقط یک نوع از کالاهایتان را فروخته، و به تعداد کالاهای فروخته شده، سکه بردارید.
  4.  هرچه بازی پیش می‌رود، ارزش سکه‌ها کاهش پیدا می‌کند. پس باید برای پیروزی عجله کنید اما، از طرفی برای فروش ۳، ۴یا ۵کارت در یک نوبت، پاداش اضافه‌ دریافت خواهید کرد؛ پس بهتر است با دقت و تیزبینی بازی کنید.

شترها را نمی‌توان به طور مستقیم فروخت، اما بهترین کالا جهت معاوضه با کالاهای دیگر می باشند. باید افزود که در انتهای بازی اگر بیشترین شتر را دراختیار داشته باشید، امتیازی کوچک، اما تأثیرگذار را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. در نتیجه، باید در استفاده از آن‌ها باهوش و تیزبین عمل کنید.

بوردگیم یا کارت گیم «جایپور»، بازی‌ای سریع، و ترکیبی با استفاده از تاکتیک، ریسک و شانس است. این بوردگیم از جمله بازی‌های سبک خانوادگی است، که Card Drafting، Hand Management، و Set Collection مکانیزم‌های اصلی آن هستند.

نام محصول
بازی جایپور(jaipur)
برند
بازیکن
تقویت مهارت
- خلاقیت
- مهارت های ارتباطی
- مهارت های شناختی
- تقویت استدلال دیداری
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
- زمان تقریبی 30 دقیقه
محتویات جعبه
- ۵۵ کارت کالا
- ۳۸ عدد توکن کالا
- ۱ عدد توکن شتر
- ۱۸ عدد توکن جایزه
- ۳ عدد توکن برتری
- ۶۰ سکه
- راهنمای بازی
تعداد نفرات بازی
2 نفره
رده سنی
12 سال به بالا
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...