بازی فکری راز جنگل فکرآوران ( ENCHANTED FOREST )

بازی فکری راز جنگل فکرآوران

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری راز جنگل ( ENCHANTED FOREST )
  • برند: فکرآوران
  • تقویت مهارت: - تقویت تعامل و همکاری - افزایش رشد اجتماعی - سرگرمی برای بزرگسالان - تقویت دقت و تمرکز - تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روزی روزگاری حکمران محبوبی در کنار یک جنگل اسرار آمیز در قلعه ای حکمرانی می کرد. قوانینی که او وضع کرده بود چنان درست وعاقلانه بود که باعث شده بود همه اورا بسیار دوست بدارند. سالها گذشت و حکمران بتدریج پیر شد و نگران اینکه چه کسی باید بعد از او بر این سرزمین بدرستی حکومت کند، از طرفی به او بارها خبر رسیده بود که در جنگل اسرار آمیز گنجینه های عجیب و غریب پنهان شده است.  این بازی برای گروه سنی 9 سال به بالا و تعداد 4 بازیکن و مدت زمانی حدود 60 دقیقه مناسب است.

روزی روزگاری حکمران محبوبی در کنار یک جنگل اسرار آمیز در قلعه ای حکمرانی می کرد. قوانینی که او وضع کرده بود چنان درست وعاقلانه بود که باعث شده بود همه اورا بسیار دوست بدارند. سالها گذشت و حکمران بتدریج پیر شد و نگران اینکه چه کسی باید بعد از او بر این سرزمین بدرستی حکومت کند، از طرفی به او بارها خبر رسیده بود که در جنگل اسرار آمیز گنجینه های عجیب و غریب پنهان شده است....

روش بازی:

بازیکنان هر یک مهره ای رنگی را انتخاب می کنند و از نقطه ی شروع بازی ( قلعه ) و با ریختن تاس، وارد بازی می شوند. اولین بازیکنی که وارد بازی شود می بایست گردونه سرنوشت را بچرخاند . وقتی گردونه ایستاد، پیکان سرنوشت به شما نشان می دهد که می بایست به دنبال کدام گنجینه بگردید. حال که گنجینه مشخص شد، بازیکنان می توانند با ریختن تاس در نوبت خود، وارد جنگل و جستجوی گنجینه مورد نظر شوند. شما می توانید، با اعداد تاس به جلو یا عقب حرکت کنید. مثلا با آوردن تاس 5 و 4 ( که مجموعش 9 است ) می توانید به انتخاب خود، 6 خانه به جلو و 3 خانه به عقب برگردید یا 2 خانه به جلو 7 خانه به عقب و بهمین ترتیب تا بتوانید بهتر و راحت تر در مکانهای مورد نظرتان  قرار بگیرید.


 

یافتن گنجینه:

هنگامی که گردونه سرنوشت برایتان گنجینه ای مشخص کرد، باید برای یافتنش به سمت درختان کاج حرکت کنید. در کنار هر کاج یک خانه نشان دار ( نقطه دار) مشخص شده است. شما با جایگیری مناسب در خانه های نقطه دار ، می توانید زیر کاج آنها را ببینید (البته دیگر بازیکنان نباید آن گنجینه را ببینند ). چنانچه زیر درخت کاج را دیدید و گنجینه مورد نظرتان نبود؛ می بایست راهتان را به سمت کاج های دیگر تغییر داده تا گنجینه مورد نظرتان را بیابید. حال اگر گنجینه مورد نظر را یافتید ، می بایست بلافاصله به قلعه بازگردید و با اعلام محل گنجینه ، پولکی گنجینه آن را از گردونه بردارید و برای خود نگهدارید . 

البته بهتر است در حرکت به سوی قلعه ، نگذارید تا دیگران بازیکنان  از نیت تان آگاه شوند تا مانع ارتان نشوند. بعد از برداشتن گنجینه ، یابنده گنجینه  یکی از پولکی های سرنوشت را به انتخاب خودش در جای خالی گنجینه می گذارد. 

بعنوان مثال پولکی درخت اسرار آمیز و یا حمله اژدها را درون گردونه و در جای خالی گنجینه یافت شده  می گذارد. سپس یابنده گنجینه بعنوان جایزه گردونه را می چرخاند تا مشخص شود، گردونه چه تصمیمی برایتان خواهد گرفت.

نحوه استفاده از کارت های سرنوشت و پولکی های آن ها: بازیکنان به دو صورت می توانند از کارت ها و پولکی های سرنوشت استفاده کنند که بهتر است قبل از آغاز بازی  مشخص کنند.

 

الف ) حالت اول: هنگامی که بازیکنی گنجینه ای را یافت و پولکی گنجینه را از گردونه سرنوشت برداشت  ؛ می تواند به انتخاب خودش بعنوان جایزه ،یکی از 10 پولکی سرنوشت را برداشته و در گردونه جایگینش کند.

 

ب ) حالت دوم: بازیکنان قبل از بازی ،کارت های سرنوشت را بر زده  و پشت به رو ، در کنار صفحه بازی  قرار می دهند . هنگامی که بازیکنی گنجینه ای یافت و پولکی آن را از گردونه برداشت ، در حالی که کارتهای سرنوشت  پشت به رو هستند، یکی را بر حسب شانس برداشته و با دیدن آن کارت ، پولکی آن را در جای  خالی پولکی گنجینه ای که قبلا یافته ، قرار می دهد.


هر چه بازیکنان  گنجینه بیشتری  بیابند، پولکی های سرنوشت بیشتری جایگزین پولکی های گنجینه های می شود که بازیکنان باید در صورت ایستادن پیکان گردونه رو به روی آن، به دستورات کارتش عمل کنند و کار را برای سایر بازیکنان سخت تر کند . پس بهتر است هر چه زودتر گنجینه هایتان را پیدا کنید. 

این بازی برای گروه سنی 9 سال به بالا و تعداد 4 بازیکن و مدت زمانی حدود 60 دقیقه مناسب است.

تقویت مهارت :

  • تقویت تعامل و همکاری
  • افزایش رشد اجتماعی
  • سرگرمی برای بزرگسالان
  • تقویت دقت و تمرکز
  • تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
نام محصول
بازی فکری راز جنگل ( ENCHANTED FOREST )
برند
فکرآوران
تقویت مهارت
- تقویت تعامل و همکاری
- افزایش رشد اجتماعی
- سرگرمی برای بزرگسالان
- تقویت دقت و تمرکز
- تقویت توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
9 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
4 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...