بازی فکری شطرنج مغناطیسی سه کاره MAGNETSPEL

شطرنج مغناطیسی سه کاره MAGNETSPEL

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری شطرنج مغناطیسی سه کاره MAGNETSPEL
  • برند: MAGNETSPEL
  • تقویت مهارت: - چالش کشیدن مغز - حل مسئله - دقت و تمرکز - مهارت های کلامی - تقویت حافظه
  • سایر توضیحات: - دارای سه بازی در یک جعبه - دارای بسته بندی - قابلیت هدیه دادن
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی هایی مانند شطرنج که مغز را به چالش می کشد، در واقع رشد دندریت ها را تحریک می کنند، سلول هایی که سیگنال هایی را از سلول های عصبی مغز ارسال می کنند. با دندریت های بیشتر، ارتباطات عصبی در مغز بهبود می یابد و سریعتر انجام می شود.این بازی کمک می کند تا افراد مهارت های خود در حل مسئله را به صورت ناخودآگاه توسعه دهند شطرنج بازان حرفه ای عملکرد حافظه فوق العاده ای دارند و همه چیز را به خاطر می آورند. یک مطالعه از دانش آموزان کلاس ششم پنسیلوانیا نشان داد دانش آموزانی که پیش از این هرگز شطرنج بازی نکرده اند، خاطرات و مهارت های کلامی خود را بعد از بازی بهبود بخشیده اند.

بازی هایی مانند شطرنج که مغز را به چالش می کشد، در واقع رشد دندریت ها را تحریک می کنند، سلول هایی که سیگنال هایی را از سلول های عصبی مغز ارسال می کنند. با دندریت های بیشتر، ارتباطات عصبی در مغز بهبود می یابد و سریعتر انجام می شود.

این بازی کمک می کند تا افراد مهارت های خود در حل مسئله را به صورت ناخودآگاه توسعه دهند شطرنج بازان حرفه ای عملکرد حافظه فوق العاده ای دارند و همه چیز را به خاطر می آورند.

 یک مطالعه از دانش آموزان کلاس ششم پنسیلوانیا نشان داد دانش آموزانی که پیش از این هرگز شطرنج بازی نکرده اند، خاطرات و مهارت های کلامی خود را بعد از بازی بهبود بخشیده اند.

شطرنج مغناطیسی سه کاره MAGNETSPEL یک محصول بسیار عالی برای افرادی است که میخواهند در خانه و یا در جاهایی که فضای کمتری وجود دارد به بازی شطرنج بپردازنداین محصول کاملاً مغناطیسی است و همین کارایی باعث میگردد که در تکان های میز و یا محل بازی مهره ها دچار لغزش از مسیر خود نشوند با یک نگاه به عکس محصول متوجه خواهید شد که این محصول نیازی به کیف و یا محل نگهداری ندارد بلکه صفحه خود شطرنج محلی برای نگهداری آن خواهد بود.

در کنار بازی شطرنج یک بازی دیگر نیز در درون خود جعبه وجود دارد تخته نرد و چکرز که به راحتی می توان دو بازی را با آن انجام داد و سرگرمی و نشاط را در کمترین فضای ممکن ایجاد نمود. جنس مهره های این شطرنج از پلاستیک فشرده است و همین امر باعث می شود که مهره ها استحکام بیشتری داشته باشند و در دراز مدت نیز بتوان از آن استفاده نمود.

تقویت مهارت :

  • چالش کشیدن مغز 
  • حل مسئله 
  •  دقت و تمرکز 
  • مهارت های کلامی 
  •  تقویت حافظه 
نام محصول
بازی فکری شطرنج مغناطیسی سه کاره MAGNETSPEL
برند
MAGNETSPEL
تقویت مهارت
- چالش کشیدن مغز
- حل مسئله
- دقت و تمرکز
- مهارت های کلامی
- تقویت حافظه
سایر توضیحات
- دارای سه بازی در یک جعبه
- دارای بسته بندی
- قابلیت هدیه دادن
رده سنی
3 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 تا4 نفره
کشور سازنده
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...