بازی فکری ماستر مایند( Master Mind )

بازی فکری ماستر مایند

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری ماستر مایند( Master Mind )
  • تقویت مهارت: - قدرت تفکر - افزایش مهارت های حسی - تقویت هماهنگی دست و چشم - تقویت دقت و تمرکز - تقویت توانایی تصمیم گیری
  • محتویات جعبه: - یک صفحه بزرگ بازی - یک عدد دیواره مخفی کننده - 192 مهره در 8 رنگ - 30 مهره کوچک سفبد - 30 مهره کوچک سیاه - راهنمای بازی
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی ماستر مایند یک بازی شکسته است که برای بهبود ذهن استراتژیک کودکان موثر است و قدرت هوشی و تصمیم گیری کودکان در زمینه های طرح و کاربردی و راهبرد اذهان کودکان مفید میباشد.

بازی فکری مستر مایند بزرگ. فکر بکر این بازی توسط این ابزارها اجرا می‌ شود : یک صفحهٔ رمز گشایی، به همراه یک پوشش که در یکی از دو انتها، یک ردیف از چهار سوراخ بزرگ را می‌ پوشاند. و دوازده (یا ده، یا هشت) ردیف اضافه شامل چهار سوراخ بزرگ در کنار مجموعه‌ ای از چهار سوراخ کوچک.

میخ‌ های رمزی از شش  رنگ مختلف، با سرهای گرد. که در سوراخ‌ های بزرگ روی صفحه قرار خواهند گرفت. و میخ‌ های راهنما، بعضی رنگی (معمولاً مشکی)، بعضی سفید، که سر پهن و کوچک‌ تر از میخ‌ های رمزی هستند. آن‌ ها در سوراخ‌ های کوچک روی صفحه قرار می‌ گیرند. دو بازیکن به صورت از پیش تعیین شده در مورد تعداد دفعات بازی که می‌ خواهند طی کند، که باید عددی فرد باشد، تصمیم می‌ گیرند. 

هر حدس به وسیلهٔ جای‌ گذاری یک ردیف از میخ‌ های رمزی روی صفحهٔ رمز گشایی انجام می‌ شود.

 هنگامی که قرار گرفتند، رمزنگار، در جواب، از صفر تا چهار میخ راهنما را در سوراخ‌ های کوچک ردیف حدس قرار می‌ دهد. میخ راهنمای رنگی (معمولاً مشکی) برای هر میخ رمزی از حدس که هم رنگ و هم موقعیت درستی دارد قرار داد می‌ شود. میخ سفید وجود میخی با رنگ صحیح که در موقعیت نادرست قرار دارد نشان می‌ دهد.

 عکس صفحه از اجرای نرم‌افزار (Color Code) که مثال‌ ها را نشان می‌ دهید. اگر در حدس رنگ‌ های تکراری وجود داشته باشد. همهٔ آن‌ ها نمی‌ توانند یک میخ راهنما بگیرند مگر این‌ که آن‌ ها با تعداد یکسان از رنگ‌ های تکراری در رمز مخفی مطابق باشند. 

تست هوش:

جهت تست هوش در حقیقت هیچ نشانی داده نمی‌ شود. برای این که رمز همچنین شامل یک سیاه دومی باشد. یک بازخورد آماده می‌ شود، حدس دیگری زده می‌ شود؛ حدس‌ ها و بازخورد به طور متناوب ادامه داده می‌ شوند. تا این که یا رمزگشا درست حدس بزند. یا دوازده (یا ده، یا هشت) حدس نادرست زده شود.

رمزنگار برای هر حدس که یک رمزگشا می‌ زند یک امتیاز می‌ گیرد. چنانچه رمزگشا الگو را در آخرین حدس به طور دقیق حدس نزند، یک امتیاز اضافی توسط رمزنگار گرفته می‌ شود. (هر تناوب امتیاز دادن بر اساس تعداد میخ‌ های راهنمایی رنگی که قرار داده شده‌ اند است) برنده کسی است که کم‌ ترین امتیاز بعد از توافق بر تعداد بازی‌ هایی که انجام می‌ شود داشته باشد.


تقویت مهارت :

- قدرت تفکر

- افزایش مهارت های حسی

- تقویت هماهنگی دست و چشم

- تقویت دقت و تمرکز

- تقویت توانایی تصمیم گیری


محتویات بسته :

  • یک صفحه بزرگ بازی
  • یک عدد دیواره مخفی کننده
  • 192 مهره در 8 رنگ
  • 30 مهره کوچک سفبد
  • 30 مهره کوچک سیاه
  • راهنمای بازی


نام محصول
بازی فکری ماستر مایند( Master Mind )
تقویت مهارت
- قدرت تفکر
- افزایش مهارت های حسی
- تقویت هماهنگی دست و چشم
- تقویت دقت و تمرکز
- تقویت توانایی تصمیم گیری
محتویات جعبه
- یک صفحه بزرگ بازی
- یک عدد دیواره مخفی کننده
- 192 مهره در 8 رنگ
- 30 مهره کوچک سفبد
- 30 مهره کوچک سیاه
- راهنمای بازی
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
نوجوان و بزرگسال
تعداد نفرات بازی
2 نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...