بازی فکری منچ و مار و پله سفره ای پلاستیکی مدل انگری برد

منچ سفره‌ای طرح انگری برد بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگبندی:
رنگبندی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری منچ و مار و پله سفره ای پلاستیکی مدل انگ...
  • تقویت مهارت: - هیجان و سرگرمی - افزایش اعتماد به نفس - تقویت هوش - قدرت ریسک پذیری - تقویت حافظه
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است - قابلیت شستشو
  • محتویات جعبه: - 1 عدد صفحه منچ و مار و پله - 1 عدد تاس - 16 عدد مهره
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول شامل یک سفره که در یک سمت آن مار وپله و سمت دیگر صفحه منچ وچود دارد. مار و پله یک بازی کودکانه کلاسیک است که بین دو نفر یا بیشتر و در روی تخته‌ای که به مربع‌های کوچک تقسیم شده‌است، انجام می‌شود. خانه‌هایی که شروع یک نردبان باشند با قرار گرفتن در آن مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کند و خانه‌هایی که سر مار در آن باشد با قرار گرفتن در آن به سمت انتهای مارحرکت می‌کند. هر صفحه بازی معمولاً دارای صد خانه است که با تاس انداختن و به ترتیب طی کردن خانه‌ها، هر فردی که زودتر به خانه پایان برسد برنده است.

اغلب کودکان و حتی بزرگسالان به باز‌ی‌های فکری و سرگرم کننده مثل منچ و شطرنج علاقه دارند و این بازی‌ها را در خانه با افراد خانواده یا در جمع دوستان انجام می‌دهند ، بازی‌هایی که به تقویت حافظه و هوش کمک بسیار زیادی می‌کنند. 

به همین خاطر گلدتگ امروز هم بازی منچ و مار و پله رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این بازی برای بسیاری از افراد یادآور خاطرات دوران کودکی است و می‌توان لذت باهم بودن را به‌وسیله این بازی چشید.

مار و پله یک بازی کودکانه کلاسیک است که بین دو نفر یا بیشتر و در روی تخته‌ای که به مربع‌های کوچک تقسیم شده‌است، انجام می‌شود. خانه‌هایی که شروع یک نردبان باشند با قرار گرفتن در آن مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کند و خانه‌هایی که سر مار در آن باشد با قرار گرفتن در آن به سمت انتهای مارحرکت می‌کند. هر صفحه بازی معمولاً دارای صد خانه است که با تاس انداختن و به ترتیب طی کردن خانه‌ها، هر فردی که زودتر به خانه پایان برسد برنده است.

بازی منچ هم می‌تونه توسط 2 تا 4 بازیکن انجام بشه. هر بازیکن 4 مهره خواهد داشت که ابتدا در خانه‌های کناری قرار خواهند گرفت و بازیکنان باید مهره‌های خود را به انتهای بازی، یعنی ستون‌های عمودی یا افقی مربوط به خود (هم رنگ) برسانند، برنده ی بازی فردیست که زود تر از دیگر بازیکنان موفق به تمام کردن مهره‌های خود بشود. مهرها بترتیب و از بالا به پایین در خانهای انتهای قرار خواهند گرفت 

محتویات بسته :

  • 1 عدد صفحه منچ و مار و پله
  •  1 عدد تاس
  •  16 عدد مهره

تقویت مهارت:

  • هیجان و سرگرمی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت هوش 
  • قدرت ریسک پذیری
  • تقویت حافظه
  • این محصول دارای رنگبندی بوده و شامل دو رنگ قرمز و سبزمی باشد.

بازی های منچ و مار و پله همواره از بازی های مهیج و جذاب برای تمام اعضای خانواده بوده که در تمام دنیا مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

 در این مجموعه دو بازی منچ و ماروپله در دو صفحه بزرگ پارچه ای و قابل شست و شو ارائه شده که اندازه بزرگ صفحه و مهره های آن جذابیت بازی را دو چندان نموده و در پارک ها، منزل، مدارس و تمام اماکن قابل استفاده است.شما با انجام این بازی سرگرم کننده اولا ترتیب عمل را در بازی آموزش می بینید. با توجه به وجود تاس ، کودک با مساله احتمال هم به صورت عملی آشنا می شود. و همچنین کودک از طریق این بازی شمارش و همچنین احتمال برنده و بازنده بودن را تا مرحله نهایی دنبال می کند.


نام محصول
بازی فکری منچ و مار و پله سفره ای پلاستیکی مدل انگری برد
تقویت مهارت
- هیجان و سرگرمی
- افزایش اعتماد به نفس
- تقویت هوش
- قدرت ریسک پذیری
- تقویت حافظه
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
- قابلیت شستشو
محتویات جعبه
- 1 عدد صفحه منچ و مار و پله
- 1 عدد تاس
- 16 عدد مهره
رده سنی
خردسال تا بزرگسال
تعداد نفرات بازی
2 تا 4 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...