بازی فکری هرم هوش ( INSIDE )

بازی فکری هرم هوش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری هرم هوش ( INSIDE )
  • برند: آوای باران
  • تقویت مهارت: - پرورش قدرت تفکر - برنامه‌ریزی - دقت و تمرکز - تفکر استراتژیک
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هرم هوش یک بازی جذاب مبتنی بر تفکر استراتژیک است. هر بازیکن 13 مکعب رنگ انتخابی خودش و ۵ مکعب رنگ بازیکن مقابل را برمی‌دارد. بازیکنان به نوبت یک مکعب در صفحه‌ی بازی قرار می‌دهند تا هرم کامل شود. اگر بازیکنی بتواند فضایی متشکل از سه مکعب هم‌رنگ را ایجاد کند، می‌تواند یکی از مکعب‌های بازیکن مقابل را با هر رنگی که دلش می‌خواهد در فضای خالی ایجاد شده توسط سه مکعب هم‌رنگ قرار دهد. برنده بازیکنی است که در دو وجه هرم مکعب‌های بیشتری داشته باشد. پرورش قدرت تفکر و برنامه‌ریزی از مهم‌ترین نتایج این بازی است .

هرم هوش یک بازی جذاب مبتنی بر تفکر استراتژیک است. هر بازیکن 13 مکعب رنگ انتخابی خودش و ۵ مکعب رنگ بازیکن مقابل را برمی‌دارد.

 بازیکنان به نوبت یک مکعب در صفحه‌ی بازی قرار می‌دهند تا هرم کامل شود. اگر بازیکنی بتواند فضایی متشکل از سه مکعب هم‌رنگ را ایجاد کند، می‌تواند یکی از مکعب‌های بازیکن مقابل را با هر رنگی که دلش می‌خواهد در فضای خالی ایجاد شده توسط سه مکعب هم‌رنگ قرار دهد.

 برنده بازیکنی است که در دو وجه هرم مکعب‌های بیشتری داشته باشد.  

تقویت مهارت :

  • پرورش قدرت تفکر
  •  برنامه‌ریزی 
  • دقت و تمرکز
  • تفکر استراتژیک

هدف بازی :

هر یک از دو بازیکن به نوبت در ساخت یک هرم شرکت می کنند .وقتی هرم ها ساخته می شود هر یک از وجوه آن از 15 مربع تشکیل شده است . برنده بازیکنی است که حداقل در دو وجه صاحاب بیشترین مربع ها باشد.

شروع بازی :

قرعه مشخص میکند که کدام بازیکن شروع کننده بازی است. هر بازیکن 18 مکعب برمیدارد.،بازیکن رنگ سفید 13 مکعب سفید رنگ ،و 5 مکعب مشکی برمی دارد و بازیکن مشکی ،13 مکعب مشکی و 5 مکعب سفید را بر میدارد.

نحوه بازی :

هر بازیکن به نوبت یکی از مکعب های خود را برداشته ودر یکی از فضاهای صفحه قرار می دهد.و یا آن را در فضایی قرار میدهد که از 3 مکعب در کنار هم تشکیل شده است .مکعب هایی که روی صفحه قرار می گیرند دیگر قابل جابه جایی نیستند .

اگر بازیکنی با قرار دادن مکعبی فضایی متشکل از 3 مکعب هم رنگ را ایجاد کند ،آن بازیکن باید فورا یکی از مکعب های حریف را با هر رنگی که دلش بخواهد انتخاب کرده و آن را در فضای ایجاد شده قرار می دهد.اگر مکعب های بازیکنی تمام شود ،بازیکن دیگر میتواند با مکعب های باقیمانده خود هرم را کامل کند .

پایان بازی :

بازی زمانی پایان می یابد که هرم کامل شود ،بازیکنان تعداد مربع های هر یک از رنگها را در هر یک از وجوه به صورت جداگانه می شمارند .

برنده بازیکنی است که حداقل در دو وجه ،مربع های بیشتری را به خود اختصاص داده باشد.




نام محصول
بازی فکری هرم هوش ( INSIDE )
برند
آوای باران
تقویت مهارت
- پرورش قدرت تفکر
- برنامه‌ریزی
- دقت و تمرکز
- تفکر استراتژیک
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
7 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...