بازی فکری پورت رویال ( Port Royal )

بازی فکری پورت رویال رایا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری پورت رویال ( Port Royal )
  • برند: رایا
  • تقویت مهارت: - تصمیم گیری - پیش بینی - ریسک پذیری
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در بازی فکری پورت رویال رایا هر بازیکن در نقش ناخدایی است که باید ملوانان و افراد با تجربه در دریانوردی را جمع کرده و استخدام کند و به دریا بروند.در این بازی شما با رو کردن کارت ها، سعی می کنید بهترین کارت ها را انتخاب کنید و طلا و ملوان هایی قوی را به دست بیاورید. اگر از یک رنگ کشتی، ۲ بار در بندر باشد ، نوبت شما تمام میشود و در این دور هیچ کارتی به دست نمی آورید .در هر سری بازیکنان ۲ کار را انجام می دهند.

در بازی فکری پورت رویال رایا هر بازیکن در نقش ناخدایی است که باید ملوانان و افراد با تجربه در دریانوردی را جمع کرده و استخدام کند و به دریا بروند.

در این بازی شما با رو کردن کارت ها، سعی می کنید بهترین کارت ها را انتخاب کنید و طلا و ملوان هایی قوی را به دست بیاورید. اگر از یک رنگ کشتی، ۲ بار در بندر باشد ، نوبت شما تمام میشود و در این دور هیچ کارتی به دست نمی آورید .

در هر سری بازیکنان ۲ کار را انجام می دهند. کار اول رو کردن کارت ، هر بازیکن در نوبتش می تواند به هر تعدادی که میخواهد کارت رو کند. 

این کارت ها بندر بازی را تشکیل می دهد و شامل کارت های کشتی ها و ملوانان هستند. دوم ،  استخدام افراد ماهر در دریانوردی و اضافه کردن آن ها به گروه خود است. هر فرد ویژگی و قابلیت مخصوصی دارد و به شما در سفرهایتان کمک می کند.

بعد از این ، بازیکنان دیگر فرصت دارند که از کارت های رو شده یکی را انتخاب کنند. بعد از اینکه تمامی بازیکنان کارتی را انتخاب کردند، نوبت بازیکن بعدی است که دوباره رو کردن کارت را انجام دهد. در بازی ماموریت هایی وجود دارد که با انجام آن ها میتوانید امتیاز کسب کنید و همچنین ملوان ها هم هر کدام امتیازی را به شما می دهند.

 بازیکن برنده کسی است که زودتر ۱۲ امتیاز جمع کند.

محتویات بسته :

  • 120 کارت 
  • دفترچه راهنمای فارسی


تقویت مهارت :

- تصمیم گیری
- پیش بینی
- ریسک پذیری



نام محصول
بازی فکری پورت رویال ( Port Royal )
برند
رایا
تقویت مهارت
- تصمیم گیری
- پیش بینی
- ریسک پذیری
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
محتویات جعبه
- 120 کارت
- دفترچه راهنمای فارسی
رده سنی
8 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 تا 5 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...