بازی فکری گربه های انفجاری ( EXPLODING KITTEN )

بازی فکری گربه های انفجاری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری گربه های انفجاری ( EXPLODING KITTEN )
  • برند: رایا
  • تقویت مهارت: - افزایش هوش - افزایش خلاقیت - هماهنگی چشم و دست - بالا بردن دقت و تمرکز
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گربه های انفجاری یک بازی استراتژیک می باشد. بازیکن ها کارت ها را تا جایی بر می دارند که یک شخص به کارت بچه گربه منفجر شونده برسد. در این لحظه این بازیکن به اصطلاح منفجر شده و از بازی حذف می شودمگر اینکه کارت خنثی کننده بمب را داشته باشد. تمام کارت های دیگر در بازی برای جلوگیری از حذف شدن استفاده می شود. نسخه های متفاوتی از بازی گربه های انفجاری در بازار وجود دارد ولی این نسخه با بهترین کیفیت ممکن تولید شده است و تنها نسخه ای است که کاملا به زبان فارسی ترجمه شده است و امکان بازی با همه اعضای خانواده را به شما می دهد.

گربه های انفجاری یک بازی استراتژیک می باشد. بازیکن ها کارت ها را تا جایی بر می دارند که یک شخص به کارت بچه گربه منفجر شونده برسد. 

در این لحظه این بازیکن به اصطلاح منفجر شده و از بازی حذف می شود مگر اینکه کارت خنثی کننده بمب را داشته باشد. تمام کارت های دیگر در بازی برای جلوگیری از حذف شدن استفاده می شود. نسخه های متفاوتی از بازی گربه های انفجاری در بازار وجود دارد ولی این نسخه با بهترین کیفیت ممکن تولید شده است و تنها نسخه ای است که کاملا به زبان فارسی ترجمه شده است و امکان بازی با همه اعضای خانواده را به شما می دهد. 

در هر بسته از بازی 56 کارت تماما باز طراحی شده قرار داده شده که امکان بازی 2 الی 5 نفره را به شما می دهد. اگر می خواهید با جمع های بیشتر از 5 نفر بازی کنید، باید یا دو نسخه از این بازی را تهیه کنید یا نسخه 9 نفره بازی را که 112 کارت دارد را بگیرید.

تقویت مهارت :

  1. افزایش هوش
  2. افزایش خلاقیت
  3. هماهنگی چشم و دست
  4. بالا بردن دقت و تمرکز


نام محصول
بازی فکری گربه های انفجاری ( EXPLODING KITTEN )
برند
رایا
تقویت مهارت
- افزایش هوش
- افزایش خلاقیت
- هماهنگی چشم و دست
- بالا بردن دقت و تمرکز
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
7 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 تا 5نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...