بازی فکری گلوبز (Gloobz)

بازی گلوبز (Gloobz)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: بازی فکری گلوبز (Gloobz)
  • برند: ژیگامیک
  • تقویت مهارت: - افزایش سرعت عمل - تقویت تمرکز - تقویت قدرت فکر - افزایش قدرت تجسم
  • سایر توضیحات: - تقویت مهارت دست ورزی - مناسب جهت هدیه دادن - دارای بسته بندی است
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی رومیزی گلوبز (Gloobz) شامل سه عروسک گلوبز که نماینده ی سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث هستند، سه سطل رنگ آبی، قرمز و زرد و یک عروسک مگاگلوبز که نماینده تمام عروسک ها و سطل های رنگ است و 56 عدد کارت و شش عدد امتیاز شمار است.بازی رومیزی گلوبز (Gloobz) شامل سه عروسک گلوبز که نماینده ی سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث هستند، سه سطل رنگ آبی، قرمز و زرد و یک عروسک مگاگلوبز که نماینده تمام عروسک ها و سطل های رنگ است و 56 عدد کارت و شش عدد امتیاز شمار است.

بازی رومیزی گلوبز (Gloobz) شامل سه عروسک گلوبز که نماینده ی سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث هستند، سه سطل رنگ آبی، قرمز و زرد و یک عروسک مگاگلوبز که نماینده تمام عروسک ها و سطل های رنگ است و 56 عدد کارت و شش عدد امتیاز شمار است.

بازی رومیزی گلوبز (Gloobz) شامل سه عروسک گلوبز که نماینده ی سه شکل اصلی دایره، مربع و مثلث هستند، سه سطل رنگ آبی، قرمز و زرد و یک عروسک مگاگلوبز که نماینده تمام عروسک ها و سطل های رنگ است و 56 عدد کارت و شش عدد امتیاز شمار است.

سه عروسک گلوبز، یک مگاگلوبز و سه سطل رنگ را به صورت دایره ای وسط میز بازی بچینید. حال کارت ها را پشت رو به صورت ستونی کنار زمین بازی قرار دهید.

 هر بازیکن یک امتیاز شمار برداشته و آن را روی صفر تنظیم می کند. بسته به تعداد بازیکنان امتیاز شخص برنده متفاوت خواهد بود. برای بازی دو یا سه نفره، برنده باید 36 امتیاز داشته باشد. برای چهار یا پنج نفر، 21 امتیاز و در بازی شش نفره به 18 امتیاز برای برنده شدن نیاز است.


روش بازی :

جوان ترین بازیکن بازی را شروع می کند و بعد از گفتن یکی از دو جمله ی “گلوبز بیشتر” یا ” گلوبز کمتر” یک کارت از ردیف کارت ها برداشته و در میان عروسک ها روی زمین بازی قرار می دهد به طوری که همه ی بازیکنان بتوانند آن را ببینند. اگر بازیکن بگوید” گلوبز بیشتر” بازیکنان باید سریع تر عروسکی را که بیشتر در کارت دیده می شود همراه با سطل رنگی که رنگش بیشتر است را بقاپند. و در مورد ” گلوبز کمتر” هم همینطور. اگر در کارت مگاگلوبز باشد بازیکنی امتیاز بیشتری می گیرد که سریع تر مگاگلوبز را بردارد.

چند کارت ویژه هم وجود دارد مثلا کارتی که عکس ذره بین دارد. وقتی این کارت رو می شود مهم نیست که گلوبز بیشتر اعلام شده یا کمتر ،بازیکنان باید با سرعت هرچه بیشتر با یک دست به عروسک ها و سطل ها حمله کنند و هر چقدر که می توانند در یک دستشان جا دهند، بردارند.
اگر کارتی رو شد که مگاگلوبز در آن بود بازهم بدون توجه به بیشتر یا کمتر بودن گلوبز ها هرچه سریع تر فقط مگاگلوبز را بقاپید! و سه امتیاز بگیرید. حواستون باشه که اگر هر گلوبز دیگری را بردارید یک امتیاز منفی خواهید گرفت.

در پایان هر دست از بازی، بازیکنی که عروسک درست بیشتری برداشته است به ازای هر عروسک درست یک امتیاز می گیرد و به ازای هر عروسک نادرست یک امتیاز از دست می دهد.امیتیاز ها را روی امتیاز شمار خود ثبت می کند و کارت ها را به بازیکن سمت چپی خود می سپارد.
در بازی گلوبز (Gloobz) در نهایت کسی برنده است که زودتر امتیاز شمارش به خانه آخر برسد.


تقویت مهارت :

  • افزایش سرعت عمل
  •  تقویت تمرکز
  • تقویت قدرت فکر
  •  افزایش قدرت تجسم

محتویات بسته :

  • 56 کارت گلوبز
  •  3 عروسک گلوبز سفید رنگ (مربع، دایره، مثلث)
  •  3 سطل رنگ (آبی، زرد، قرمز)
  • یک عروسک مِگا گلوبز رنگارنگ
  • 6 عدد «امتیاز شمار».





نام محصول
بازی فکری گلوبز (Gloobz)
برند
ژیگامیک
تقویت مهارت
- افزایش سرعت عمل
- تقویت تمرکز
- تقویت قدرت فکر
- افزایش قدرت تجسم
سایر توضیحات
- تقویت مهارت دست ورزی
- مناسب جهت هدیه دادن
- دارای بسته بندی است
رده سنی
6 سال به بالا
تعداد نفرات بازی
2 تا 6 نفره
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...