خودکار استایلیش مدل LX سایز 1 میلی متری

خودکار استایلیش مدل Stylish LX سایز 1 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ نوشتاری:
رنگ نوشتاری را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: خودکار استایلیش مدل LX
  • ضخامت نوک: 1 میلی متری
  • نوع نوک: استیل
  • فرم سطح مقطع: دایره
9,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هنگامی که شما با یک خودکار با کیفیت شروع به نوشتن می کنید، دیگر نمی توانید خودکارهای معمولی را در دست بگیرید. از ویژگی های مهم یک خودکار خوب و حرفه ای، نوع طراحی بدنه ی آن است که به خوبی در دست قرار گیرد که در خودکار LX به خوبی رعایت شده است.همچنین جایگذاری جوهر بر روی کاغذ بدون دردسر و به اصطلاح جوهر پس ندادن از دیگر ویژگی های مهمی است که بایستی یک خودکار خوب در بر داشته باشد.خودکار LX خود را به عنوان یکی از برترین برندهای خودکار در سال های اخیر معرفی کرده است و جای بسیاری از برندهای دیگر در بازار را گرفته است.

خودکار LX برندی نام آشنا در میان دانش آموزان و دانشجویان

هنگامی که شما با یک خودکار با کیفیت شروع به نوشتن می کنید، دیگر نمی توانید خودکارهای معمولی را در دست بگیرید. از ویژگی های مهم یک خودکار خوب و حرفه ای، نوع طراحی بدنه ی آن است که به خوبی در دست قرار گیرد که در خودکار LX به خوبی رعایت شده است.

همچنین جایگذاری جوهر بر روی کاغذ بدون دردسر و به اصطلاح جوهر پس ندادن از دیگر ویژگی های مهمی است که بایستی یک خودکار خوب در بر داشته باشد.

خودکار LX خود را به عنوان یکی از برترین برندهای خودکار در سال های اخیر معرفی کرده است و جای بسیاری از برندهای دیگر در بازار را گرفته است.

قیمت مناسب و کیفیت بالای این خودکار در جایگاه خود بی نظیر بوده و طرفداران زیادی را بخصوص در بین دانش آموزان و دانشجویان به خود اختصاص داده است.

به یاد داشته باشید که از خصوصیات بارز یک خودکار این است که به خوبی در دست قرار گیرد. درست مانند لباسی که باید به خوبی بر تن بنشیند. طراحی مناسب یک خودکار حاکی از کیفیت بالای آن نیز می باشد.

رنگها :

این برند معتبر در زمینه ی تولید خودکار و روان نویس، خودکارهایی با چهار رنگ آبی، قرمز، مشکی و سبز را روانه ی بازار کرده است و به شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز این اطمینان را می دهد که تا قطره ی آخر جوهر آن را بر روی کاغذ آورده و از نوشتن لذت ببرید.

قیمت مناسب خودکارهای این برند و البته کیفیت بالای آن خود از گزینه هایی است که خرید نوشت افزار با صرفه را ممکن می سازد.

فروشگاه تخصصی لوازم التحریر آرمان تحریر، انواع رنگ های خودکار برند LX با بهترین قیمت بازار را به شما دانش آموزان و دانشجویان گرامی پیشنهاد می دهد.

نام محصول
خودکار استایلیش مدل LX
ضخامت نوک
1 میلی متری
نوع نوک
استیل
فرم سطح مقطع
دایره
جنس بدنه
پلاستیکی
جنس نوک
استیل
سایر توضیحات
- دارای گیره فلزی روی درپوش
- نگارش راحت و روان
- شکل و طرح بدنه با کیفیت عالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...