خودکار اسمارت پرینس مدل ایزی رایت 0.7 میلی متری

خودکار ایزی رایت اسمارت پرینس 0.7 میلی متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ نوشتاری:
رنگ نوشتاری را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: خودکار اسمارت پرینس مدل EasyWrite
  • ضخامت نوک: 0.7 میلی متری
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • نوع نوک: ساچمه‌ای
9,800 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ابزارهای متفاوتی برای نوشتن وجود دارد از جمله مداد، مداد نوکی، خودکار و... . خودکار یکی از پرکاربردترین نوشت افزارها است. معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک خودکار وجود دارد، روان بودن خودکار و پخش نشدن جوهر آن از ویژگی های مهم این محصول به شمار می‌آید؛ به همین دلیل کمپانی اسمارت پرینس (Smart Prince) با درنظر گرفتن این ویژگی ها سعی در طراحی خودکاری نموده است که علاوه براین ویژگی ها از نظر ظاهری دارای طرحی جذاب و متفاوت باشد.

روان بودن خودکار و پخش نشدن جوهر آن از ویژگی های مهم این محصول به شمار می‌آید؛ به همین دلیل کمپانی اسمارت پرینس (Smart Prince) با درنظر گرفتن این ویژگی ها سعی در طراحی خودکاری نموده است که علاوه براین ویژگی ها از نظر ظاهری دارای طرحی جذاب و متفاوت باشد. 

خودکار اسمارت پرینس با سطح مقطع دایره بوده و متناسب با دست انسان طراحی شده است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و در قسمت نوک آن یک گریپ از جنس پلاستیک نرم تعبیه شده است تا در استفاده طولانی مدت مانع از عرق کردن و سرخوردن آن از لای انگشتان شود همچنین گیره پلاستیکی قرارگرفته شده بر روی درب این خودکار، امکان حمل آن را آسان کرده است. محصول پیش رو در چهار رنگ قرمز، آبی، سبز و مشکی تولید شده است. 

نام محصول
خودکار اسمارت پرینس مدل EasyWrite
ضخامت نوک
0.7 میلی متری
جنس بدنه
پلاستیک
نوع نوک
ساچمه‌ای
کاربرد
معمولی
فرم سطح مقطع
دابره
سایر توضیحات
- در استفاده طولانی مدت مانع از عرق کردن و سرخوردن آن از لای انگشتان می شود
- دارای گیره پلاستیکی
- قابلیت حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...