خودکار اشنایدر مدل Memo - XB سایز 1.4 میلی متری

Schneider Silder Memo Pen

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع نوک: ساچمه ای
  • ضخامت نوک: 1.4 میلی متر
  • قابلیت شارژ مجدد: خیر
  • سایر مشخصات: - نگارشی آسان و روان به دلیل بدنه ارگونومیک لاستیک... - نوک فولادی ضد خش و فرسودگی - دارای قطر نوشتاری XB - مجهز به تکنولوژی ویسکوگلاید جهت نگارشی سریع و رو... - خشک شدن سریع جوهر - بدون پخش شدن جوهر - دارای نوک فولادی ضد زنگ - داره گیره بادوام فلزی - رنگ بدنه هماهنگ با رنگ جوهر
33,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حفظ تمرکز از اصول اولیه‌ی نوشتن است. لیز خوردن خودکار در دست از جمله عوامل از دست دادن تمرکز است. خودکار اسلایدر برند خوش‌نام اشنایدر دارای بدنه‌ای غیرلیز است. نوشتن طولانی‌مدت با این خودکار دست شما را خسته نخواهد کرد. جوهر استفاده‌شده در این خودکار بسیار روان است و هرگز برگه‌ی شما را کثیف و نامرتب نشان نمی‌دهد. نوک بادوام این خودکار مناسب افرادی است که به دنبال ترسیم خطوطی ضخیم هستند و می‌خواهند همیشه یک نوشت‌افزار مناسب را به‌ همراه داشته باشند.

خودکار اسلایدر اشنایدر دارای بدنه‌ای پلاستیکی با پوشش لاستیکی است. چنین پوششی از لیز خوردن خودکار در دست و به‌تبع آن خط خوردن نوشته جلوگیری خواهد کرد. بدنه‌ی خودکار به‌صورت ارگونومیک، یعنی مطابق با آناتومی دست انسان، طراحی شده است؛ از همین رو انگشتان دست در بهترین حالت ممکن روی بدنه‌ی اسلایدر قرار گرفته و به آن‌ها فشاری وارد نمی‌شود. این خودکار از فناوری منحصربه‌فردی به نام «ویسکوگلاید» (Viscoglide) بهره می‌برد. این فناوری انتقال جوهر از مخزن به نوک و سپس به سطح کاغذ را روان‌تر می‌کند. جوهر پس از انتقال روی کاغذ به‌سرعت خشک شده و هرگز پخش نمی‌شود. نوک اسلایدر از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و به همین دلیل بسیار بادوام بوده و با گذشت زمان فرسوده نمی‌شود. این نوک می‌تواند خطی با پهنای زیاد رسم کند. روی درپوش خودکار گیره‌ی محکمی تعبیه شده است که به‌راحتی به لبه‌ی کتاب، دفتر و جیب متصل می‌‎شود. با این اتصال شما می‌توانید خودکار اسلایدر را همیشه و همه‌جا همراه خود داشته باشید. شاید بتوان خودکار را پرکاربردترین نوشت‌افزار در میان انواع نوشت‌افزارها دانست. همه اقشار جامعه، از دانش‌آموزان گرفته تا کارمندان، مدیران و هنرمندان به نحوی از خودکار استفاده می‌کنند. معیارهای افراد برای انتخاب خودکار مناسب، بنا به نوع استفاده آن‌ها متفاوت است. روان بودن خودکار، پخش نشدن جوهر، طراحی و شکل ظاهری و ارزش خرید از مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک خودکار مناسب محسوب می‌شود. افرادی که همیشه در حال نوشتن هستند و نیاز به حفظ تمرکز دارند، می‌توانند خودکار اسلایدر را به‌عنوان نوشت‌افزاری با بدنه‌ی غیرلیز، بادوام و قابل‌حمل در جامدادی، کیف و جیب خود حمل کنند.

نوع نوک
ساچمه ای
ضخامت نوک
1.4 میلی متر
قابلیت شارژ مجدد
خیر
سایر مشخصات
- نگارشی آسان و روان به دلیل بدنه ارگونومیک لاستیکی
- نوک فولادی ضد خش و فرسودگی
- دارای قطر نوشتاری XB
- مجهز به تکنولوژی ویسکوگلاید جهت نگارشی سریع و روان
- خشک شدن سریع جوهر
- بدون پخش شدن جوهر
- دارای نوک فولادی ضد زنگ
- داره گیره بادوام فلزی
- رنگ بدنه هماهنگ با رنگ جوهر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...