خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس 1 میلی متری

خودکار سی کلاس مدل (Triple Class ) 1 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ نوشتاری:
رنگ نوشتاری را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 13.2 × 7 × 7 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند: هند
  • روش استفاده: معمولی
  • نوع نوک: ساچمه ای
7,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس (Triple Class) به نسبت قیمت پایینی که دارد، از کیفیت خوبی برخوردار است و به وسیله ی آن می توان به راحتی نوشت.جوهر این خودکار به سرعت خشک می شود و نه تنها دست را هنگام نوشتن جوهری نمی کند، بلکه به کثیف شدن دست نوشته و جزوات نیز منجر نمی گردد.تکنولوژی ژل استفاده شده در این خودکار به روان نوشتن آن کمک کرده و مانع از جوهر پس دادن آن می شود.

خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس

از روان نوشتن خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس لذت ببرید.

خودکار یکی از ابزار ضروری برای نوشتن در هر سنی است و به همین دلیل است که برای بسیاری از کاربران، کیفیت خودکار نسبت به قیمت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس (Triple Class) به نسبت قیمت پایینی که دارد، از کیفیت خوبی برخوردار است و به وسیله ی آن می توان به راحتی نوشت.

جوهر این خودکار به سرعت خشک می شود و نه تنها دست را هنگام نوشتن جوهری نمی کند، بلکه به کثیف شدن دست نوشته و جزوات نیز منجر نمی گردد.

تکنولوژی ژل استفاده شده در این خودکار به روان نوشتن آن کمک کرده و مانع از جوهر پس دادن آن می شود.

خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس (Triple Class) – خودکاری به صرفه

این خودکار علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، از وزن پایینی نیز برخوردار است و همین امر مانع از خسته شدن دست در طی نوشتن های طولانی مدت می شود.

همچنین پوشش شفاف پلاستیکی آن باعث می شود تا از زمان اتمام جوهر با خبر بود و بتوان در موقع مناسب، آن را با نمونه ی مشابه جایگزین نمود.

از سوی دیگر گیره ی متصل به درب خودکار، به اتصال هرچه راحت تر آن به جیب و یا در داخل کیف کمک می کند و مانع از گم شدن آن می شود.

قسمتی از پوشش خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس که در بین انگشتان دست قرار می گیرد، به صورت گریپ دار بوده و باعث می شود تا خودکار در بین انگشتان نلغزد.

ضخامت نوشتاری خودکار سی کلاس مدل تریپل کلاس ۱ میلی متر بوده و برای آندسته افرادی که ترجیح می دهند نوشته هایشان درشت تر به نظر برسد، مناسب می باشد.

ابعاد
13.2 × 7 × 7 سانتی‌متر
کشور مبدا برند
هند
روش استفاده
معمولی
نوع نوک
ساچمه ای
جنس بدنه
پلاستیک
ضخامت نوک
1 میلی متری
سایر مشخصات
مناسب شرکت‌ها، ادارات و مدارس
دارای رنگ‌های واقعی و زنده
رنگ درپوش هماهنگ با رنگ جوهر
دارای بدنه پلاستیک و شفاف
مناسب برای نوشتن طولانی
نوک مقاوم در برابر فشار
نوشتاری روان بدون چپس دادن جوهر اضافی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...