خودکار فشاری بیک مدل آتلانتیس 0.5 میلی متری

خودکار فشاری مدل آتلانتیس بیک 0/5 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: خودکار فشاری بیک مدل آتلانتیس
  • ضخامت نوک: 0.5 mm
  • نوع نوک: ساچمه ای
  • نحوه استفاده: کلیکی (فشاری)
25,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خودکار وسیله‌ای است کارآمد برای همه‌ی افراد در هر شغل و منصب و موقعیت اجتماعی، که برای بسیاری از ما به عضو همیشگی کیف یا جیبمان تبدیل شده است. همراه داشتن یک خودکار خوب برای ثبت اتفاقات روزمره، نوشتن آدرس و تلفن، یادداشت‌برداری از کتاب، امضا کردن اسناد و بسیاری از اموری که لازم است ثبت شوند، امری بسیار ضروری است. شکل و ظاهر خودکار، نوع نوک و جوهر آن، دوام و کیفیت از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک خودکار مناسب به شمار می‌روند.

خودکار وسیله‌ای است کارآمد برای همه‌ی افراد در هر شغل و منصب و موقعیت اجتماعی، که برای بسیاری از ما به عضو همیشگی کیف یا جیبمان تبدیل شده است. همراه داشتن یک خودکار خوب برای ثبت اتفاقات روزمره، نوشتن آدرس و تلفن، یادداشت‌برداری از کتاب، امضا کردن اسناد و بسیاری از اموری که لازم است ثبت شوند، امری بسیار ضروری است. 

شکل و ظاهر خودکار، نوع نوک و جوهر آن، دوام و کیفیت از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک خودکار مناسب به شمار می‌روند. البته در بازار متنوع امروزی این انتخاب امر چندان آسانی به نظر نمی‌رسد. 

در این میان محصولات بیک را همه می‌شناسند. هدف این برند همواره تولید محصولاتی ساده و مطمئن در جهت برطرف کردن نیازهای روزمره‌ی مشتریان بوده است. بیک در سال 1945 اولین خودکار را تولید کرد و تا کنون به عنوان یکی از برندهای بسیار خوش‌نام در صنعت لوازم التحریر و محصولات متنوع دیگر فعالیت داشته است.

 یکی از محصولات این شرکت، خودکار بیک مدل آتلانتیس است. بدنه‌ی این خودکار شفاف است و به شما این امکان را می‌دهد تا همواره متوجه میزان مصرف جوهر خودکار باشید. دسته‌ی لاستیکی این خودکار باعث می شود در هنگام نوشتن خستگی کمتری احساس کنید و بتوانید مدت زمان بیشتری به نوشتن ادامه دهید.

 نوک این خودکار از نوع ساچمه‌ای و از جنس نیکل-نقره است و بسیار روان و نرم می‌نویسد. به طور کلی می‌توان گفت این خودکار برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که با حجم انبوهی از تکالیف روبرو هستند، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

نام محصول
خودکار فشاری بیک مدل آتلانتیس
ضخامت نوک
0.5 mm
نوع نوک
ساچمه ای
نحوه استفاده
کلیکی (فشاری)
کاربرد
مهندسی، روزانه
رنگ نوشتاری
سبز فسفری, آبی, آبی روشن, بنفش, صورتی, قرمز ,مشکی
سایر توضیحات
- دارای گیره متصل به بدنه
- جوهر روان
- بدون پس دهی جوهر
کشور مبدا برند و محصول
فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...