خودکار پنسان مدل تریبال 1 میلی متری

خودکار پنسان مدل تری بال 1 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ نوشتاری:
رنگ نوشتاری را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام محصول: خودکار پنسان مدل تری بال
  • وزن: 14 گرم
  • کاربرد: معمولی
  • نوع نوک: ساچمه ای
12,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خودکار پنسان با نوک 0/7 در 4 رنگ اصلی بسیار روان و ظریف نویس است و به جهت بدنه 3 وجهی استفاده از آن بسیار راحت و در نوشتار های طولانی مدت به دست آسیب نمی رساند .خودکار 8 رنگ پنسان مجموعه‌ای از رنگ‌های شاد و متنوع را برای نوشتن‌های روزانه در اختیارتان قرار داده است. این بسته شامل رنگ‌های آبی تیره، بنفش، ، سبز، صورتی، قرمز، قهوه‌ای، مشکی و نارنجی می‌شود. کسانی که به نوشتن یادداشت‌های روزانه و دفترچه خاطرات عادت دارند، با انتخاب این مجموعه خودکار می‌توانند به نوشته‌های خود زیبایی ببخشند. این خودکارها با طراحی ویژه و خاص بدنه‌شان به راحتی در دست شما قرار می‌گیرد. وزن کم این خودکارها قابلیت حمل آسان را فراهم کرده است ضمن این‌که دوام بالا از دیگر ویژگی‌های این خودکارهاست. نوک این خودکارها در برابر فشار بسیار مقاوم است. این خودکارها، دارای فرمولاسیون جوهر منحصر به فرد نانو هستند و قابلیت استفاده تا آخرین قطره‌ی جوهر را دارند.

خودکار پنسان با نوک 0/7 در 4 رنگ اصلی بسیار روان و ظریف نویس است و به جهت بدنه 3 وجهی استفاده از آن بسیار راحت و در نوشتار های طولانی مدت به دست آسیب نمی رساند .

استفاده از خودکار در میان افراد با گروه‌های سنی مختلف رایج است. حال‌ آنکه به همراه داشتن خودکاری سبک که کارهای روزمره را باکیفیتی مناسب انجام دهد، نیاز هر فردی است. خودکار پنسان مدل Triball با قطر 1 میلی‌متر جریانی ثابت و خطی صاف به همراه خواهد داشت. 

برجستگی‌های ریز بدنه این خودکار مانع از عرق کردن و سرخوردن آن در دست می‌شود. گیره پلاستیکی قرارگرفته شده بر روی در این خودکار، امکان حمل آن را آسان کرده است.خودکار پنسان مدل Triball در12 رنگ آبی، قرمز، مشکی  و... تولید شده است.

نام محصول
خودکار پنسان مدل تری بال
وزن
14 گرم
کاربرد
معمولی
نوع نوک
ساچمه ای
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت شارژ مجدد
خیر
سایر توضیحات
- دارای گیره
- وزن سبک
- قابلیت نوشتاری نرم و راحت
جنس نوک
نوک سوئیسی باکیفیت و با دوام از جنس نقره نیکل
فرم سطح مقطع
سه گوش
قطر نوشتاری
0.1 mm
کشور مبدا برند
ترکیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...