خودکار یوروپن مدل فردوسی سایز 1 میلی متری

خودکار یوروپن مدل (Europen Ferdowsi Pen) سایز 1 میل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: یوروپن
  • مدل: فردوسی (FERDOWSI)
  • قطر نوشتاری: (M) متوسط
  • نوع قلم: خودکار
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 خودكار فردوسي به مناسبت هزارمين سال سرايش شاهنامه در سال 2010 كه توسط سازمان يونسكو گرامي داشته شده بود ساخته شده است. اين قلم به شكل منحصر به فردي توليد و مزين به تصوير حكيم ابوالقاسم فردوسي در داخل يك قاب روي بدنه است.  خودكار بصورت درب دار و درب قلم بصورت پيچي بسته مي شود.  در داخل جعبه يك بروشور كه توضيحاتي را پيرامون اين قلم و ساير قلم هاي فرهنگي يوروپن بيان مي دارد قرار داده شده است.  قلم ها در يك جعبه بسيار نفيس كه با تصوير فردوسي و شعر معروف وي كه مي فرمايد بسي رنج بردم در اين سال سي-عجم زنده كردم بدين پارسي مزين شده بسته بندي گرديده است.

25 اسفند 1388 مصادف با هزارمین سالگرد سرایش شاهنامه توسط فردوسی به ثبت یونسکو رسیده است . یوروپن در راستای تجلیل از مشاهیر جهان اقدام به تولید قلم یوروپن فردوسی ( FERDOWSI ) نموده که مزین به تصویر این شاعر گرانقدر و در بسته بندی بسیار زیبا و خطاطی به شعر فارسی است . خودکار یوروپن طرح فردوسی بهمراه جعبه و بسته بندی بسیار نفیس و کلکسیونی می باشد. تصویر فردوسی به صورت تمام رنگی روی این قلم با کیفیت بسیار بالایی چاپ شده است.

در سال 2010 میلادی (یوروپن) خودکاری مزین به نقش (حکیم ابوالقاسم فردوسی) به بازار جهانی ارائه کرد. این قلم یوروپن فردوسی  (FERDOWSI) به مناسبت ثبت هزارمین سالگرد سروده‌شدن شاهنامه‌ی فردوسی توسط یونسکو طراحی شد. 

که علاوه بر ظاهر زیبا، باکیفیت و ماندگار است. خودکار یوروپن مدل (فردوسی) بدنه‌ای فلزی و نوک ساچمه‌ای دارد. یوروپن قابل شارژ است. پس نگران تمام شدن خودکار خود نباشید.

قلم یوروپن فردوسی ( FERDOWSI) دارای درپوش از جنس بدنه است که به‌صورت پیچی باز و بسته می‌شود. گیره‌ی فلزی تعبیه شده روی درپوش، این امکان را به شما خواهد داد، که همیشه همراهتان باشد. 

یوروپن فردوسی در یک جعبه‌‌ی چوبی قرار دارد. جعبه روکش صیقلی دارد که بیت معروف فردوسی با خط‌ خوش روی آن حک شده است. بیت معروف«بسی رنج‌بردم در این سال‌سی/عجم زنده کردم بدین پارسی».

طول خودکار همراه با درپوش ۱۴ سانتی‌متر و بدون درپوش ۱۲ سانتی‌ متر است. همراه داشتن یوروپن برای هر ایرانی افتخاری بزرگ است که قدمتی غرورآفرین را یدک می‌کشد. خرید خودکار مدل فردوسی برای هر فرد هدیه‌ای ویژه و منحصر بفرد محسوب می‌شود که نمایان‌گر حسن سلیقه و اصالت شما خواهد بود.



برند
یوروپن
مدل
فردوسی (FERDOWSI)
قطر نوشتاری
(M) متوسط
نوع قلم
خودکار
جنس بدنه
فلز
نوع نوک
ساچمه ای
مکانیزم خودکار
درب دار پیچی
سایر توضیحات
- طراحی شده به مناسبت ثبت هزارمین سالگرد سرایش شاهنامه فردوسی توسط یونسکو در ۲۵ اسفند ۱۳۸۸
- دارای بدنه‌ای مزین به تصویر فردوسی
- با جعبه‌ی چوبی دارای روکش صیقلی طرح پیانو نقش فردوسی و خوش‌نویسی بیت «بسی رنج بردم در این سال سی / عجم زنده کردم بدین پارسی»
- نسخه‌ی ویژه‌ی سال ۲۰۱۰
- دارای گیره‌ی فلزی برای حمل در جیب
- با درپوش پیچی
- امکان قرار دادن درپوش در انتها به صورت پیچی
- قابلیت حک روی بدنه
کشور مبدا برند
انگلستان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...