رنگ اکریلیک 12 رنگ ترمه باران 21 میل

ست 12 رنگ اکریلیک ترمه باران

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: ترمه باران
  • کشور مبدا برند: ایران
  • تعداد رنگ موجود در بسته: 12 رنگ
  • حجم: 21 میل
162,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رنگ اکریلیک ۱۲ عددی ترمه باران ۲۱ میل محصولی با حجم مناسب و کیفیت بسیار بالاست. این محصول کاملا ایرانی، مناسب تمامی هنرمندان در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته می‌باشد. جالب است بدانید که تمامی رنگ‌های ساده، صدفی، کروم، متالیک و فسفری در بین این ۱۲ رنگ در این پالت رنگی مشاهده می‌شود. این رنگ‌ها همگی بدون بو هستند و پلیمرهای طبیعی آن‌ها بر پایه آب تولید شده‌ است تا شما بتوانید به راحتی پالت‌ها و کاردهای کار رنگ آمیزی را به راحتی از تمامی آلودگی‌ها بزدایید و پاکیزه کنید.شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این رنگ‌ها با سرعت بسیار بالایی خشک می‌شوند و برای بسیاری از سطوح از جمله سطوح خشک و جامدی مثل چوب، فلز، سنگ، کاغذ، مقوا، کاشی، سرامیک، چرم، موزاییک و شیشه مناسب هستند. این رنگ‌ها در برابر سایش، اشعه یووی و حتی حرارت، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده‌اند و امتحان خود را در بازار در دستان هنرمندان ایرانی پس داده‌اند. توجه کنید که این رنگ‌ها به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارند، توقعات تمامی هنرمندان داخلی را در خلق آثاری جذاب برآورده کنند.

رنگ ها از جمله محصولات بسیار ارزشمند و مهم برای یک کشور جهت پیشرفت در صنایع مختلف محسوب می شوند. رنگ های اکریلیک نسل جدیدی از این رنگ ها هستند. رنگ اکرلیک ترمه باران از محصولات با کیفیت یک شرکت ایرانی است که با پیشرفت چشمگیری که در زمینه ماشین آلات و دستگاههای پیشرفته و نیروی کار مجرب و کارآزموده دارد توانسته جای خوبی در بازار لوازم هنری پیدا کند و طرفداران زیادی در حوزه نقاشی از مبتدی تا حرفه ای داشته باشد.

ابزار و لوازم خوب و با کیفیت و مرغوب به همراه دانش به کارگیری آنها به یک هنرمند کمک می‌کند تا بتواند آثاری زیبا و شگفت‌انگیز در حوزه هنری خود خلق کند.

چرا خرید رنگ اکریلیک ترمه باران را توصیه می‌کنیم؟

رنگ اکریلیک ۱۲ عددی ترمه باران ۲۱ میل محصولی با حجم مناسب و کیفیت بسیار بالاست. این محصول کاملا ایرانی، مناسب تمامی هنرمندان در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته می‌باشد. جالب است بدانید که تمامی رنگ‌های ساده، صدفی، کروم، متالیک و فسفری در بین این ۱۲ رنگ در این پالت رنگی مشاهده می‌شود. این رنگ‌ها همگی بدون بو هستند و پلیمرهای طبیعی آن‌ها بر پایه آب تولید شده‌ است تا شما بتوانید به راحتی پالت‌ها و کاردهای کار رنگ آمیزی را به راحتی از تمامی آلودگی‌ها بزدایید و پاکیزه کنید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این رنگ‌ها با سرعت بسیار بالایی خشک می‌شوند و برای بسیاری از سطوح از جمله سطوح خشک و جامدی مثل چوب، فلز، سنگ، کاغذ، مقوا، کاشی، سرامیک، چرم، موزاییک و شیشه مناسب هستند. این رنگ‌ها در برابر سایش، اشعه یووی و حتی حرارت، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده‌اند و امتحان خود را در بازار در دستان هنرمندان ایرانی پس داده‌اند. توجه کنید که این رنگ‌ها به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارند، توقعات تمامی هنرمندان داخلی را در خلق آثاری جذاب برآورده کنند.

این محصول به خاطر چسبندگی قوی که دارد، برای استفاده در بسیاری از سطوح مناسب است. این رنگ‌ها با توجه به حجمی که دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند و تا مدت زیادی بدون خشک شدن در پالت‌های رنگی باقی می‌مانند. توجه کنید که این رنگ‌ها با غلظت استانداردی تولید شده‌اند ولی جای نگرانی نیست، زیرا شما می‌توانید برای رقیق کردن پیگمنت‌های بسیار پوشاننده این محصول، از آب کمک بگیرید.

خرید رنگ اکریلیک ترمه باران را به چند دلیل به شما توصیه می کنیم؛ دلیل اول کیفیت بالای پیگمنتهای آن است که از رنگدانه های مرغوب آلمانی استفاده شده است و این مسئله باعث بالا رفتن کیفیت و غلظت و در نتیجه پوشانندگی رنگها می‌شود و از نگاهی دیگر این امر سبب صرفه جویی در مصرف رنگ اکریلیک ترمه باران نیز میشود.

رنگ های اکریلیک ترمه باران به دلیل این که بر پایه آب هستند بدون بو نیز می باشند به همین دلیل آلرژی زا نیستند و هنرمندان عزیز می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. کیفیت مواد اولیه به همراه بالاترین تکنولوژی های به کار رفته در ساخت رنگ اکریلیک ترمه باران سبب شده تا مقاومت آن در برابر رطوبت و حرارت سایش، اشعه uv ، اشعه فرابنفش، عوامل باکتریایی و قارچی بسیار بالا باشد و همین مسئله باعث می‌شود تا اثر هنری که شما با استفاده از رنگ اکریلیک ترمه باران خلق می کنید تا مدتها ماندگاری داشته باشد و از بین نرود.

نکات مهم در حفظ و نگهداری رنگ اکریلیک ترمه باران:

یکی از نکات مهم برای افزایش طول عمر رنگ اکریلیک ترمه باران نگهداری آن در دمای مناسبی که نه سرد باشد و نه گرم است. بهترین دما بین ۵ تا ۳۵ درجه است که باعث حفظ کیفیت و مرغوبیت رنگ های اکریلیک ترمه باران می شود.

در هنگام استفاده و رنگ آمیزی بارنگ اکریلیک توجه داشته باشید که نباید قلمو یا سطح کار مرطوب باشد که موجب پایین آمدن کیفیت کار هنری شما می شود. اگر مقداری از رنگ اکریلیک بر روی لباس یا وسیله ای از وسایل شما ریخت سعی کنید تا قبل از خشک شدن آن را بشویید چرا که رنگ اکریلیک بعد از خشک شدن به آسانی پاک نمی شود.

بهترین زمان برای استفاده از رنگ اکریلیک تا ۳۰ ماه پس از تولید است که رنگ اکریلیک در سطح بالایی از کیفیت قرار دارد.
در هنگام آماده سازی رنگها برای نقاشی دقت کنید که رنگ اکریلیک بعد از خشک شدن کمی تیره تر می شود.

اکریلیک ترمه باران مقاوم حرارتی بوده و بعد از خشک شدن کامل قابل شستشو هستند.

مقاومت و چسبندگی بالا روی سطوج دارند.

میتونید در فر خانگی هم بگذارید به مدت 30 دقیقه و دمای 150 درجه

رنگهای موجود در ست 12 رنگ ترمه باران :

(زرد-زرد لیمویی-نارنجی-قرمز-آبی-سبز-اکر-آجری-قهوه ای-نقره ای-سفید-مشکی)

برند
ترمه باران
کشور مبدا برند
ایران
تعداد رنگ موجود در بسته
12 رنگ
حجم
21 میل
وزن کالا
380 گرم
حلال
آب
قابل استفاده برای
بوم نقاشی , شیشه , چوب , چرم , فلز , کاغذ , پلکسی گلاس , کاشی و سرامیک , کریستال , مقوا , پارچه
سایر مشخصات
رنگ اکریلیک ترمه باران با رنگدانه های قوی ، پوشانندگی بالا ، مقاوم در برابر سایش و حرارت و نداشتن رد قلم بر روی کار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...