رنگ جمع کن پلاستیکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات: جنس پلاستیکی برای جمع کردن رنگ هایی که باقی میماند با کیفیت مناسب با قیمت مناسب مناسب برای نقاشان و هنرمندان وزن : 0.072 کیلوگرم
36,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رنگ جمع کن

رنگ جمع کن پلاستیکی ابزاری کاربردی و بسیار مناسب جهت جلوگیری از هدر رفتن رنگ یا مواد داخل تیوپ ها  ،که با استفاده از این وسیله می توان چند درصد باقی مانده ماده ای که داخل تیوپ هست و به هیچ عنوان قابل استفاده نیست را جمع و مورد استفاده قرار داد. این وسیله بیشتر مناسب برای هنرمندانی است که از رنگ های گران قیمت استفاده می کنند و می خواهند از حجم کلی رنگ بهره ببرند.

علاوه بر این ساخت رنگ جمع کن پلاستیکی به نحوی است که می توان از آن در موارد دیگری همچون جمع کردن لوله های پلاستیکی و فلزی مانند رنگ مو، رنگ روغن ،لوازم آرایشی ، ژل مو  ،پمادها  ،خمیر دندان و دیگر تیوپ ها استفاده نمود.

نحوه عملکرد رنگ جمع کن

ساختمان کلی تیوپ جمع کن به این شکل است که یک سطح مستطیل مانند دارای کف ریلی شکل است که یک غلتک جهت جمع کنندگی بر آن قرار گرفته است.که جهت کار با آن ابتدا تیوپ را از قسمت انتهایی زیر غلتک قرار می دهیم سپس با کمی فشار رو به جلو بر غلتک به جمع کردن رنگ داخل تیوپ می پردازیم. کار با رنگ جمع کن پلاستیکی بسیار ساده و آسان است و دیگر نیازی به فشار آوردن بر دست ندارد.

از این وسیله می توان برای جمع کردن لوله های حاوی رنگ روغن، آبرنگ، اکریلیک ،چسب و … بهره برد.

توضیحات
جنس پلاستیکی
برای جمع کردن رنگ هایی که باقی میماند
با کیفیت مناسب
با قیمت مناسب
مناسب برای نقاشان و هنرمندان
وزن : 0.072 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...