ست خودکار، خودنویس و روان نویس یوروپن مدل رینگ 1 میلی متری

ست خودکار، خودنویس و روان نویس یوروپن مدل (EUROPEN RING)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: یوروپن مدل رینگ
  • نوع محصول: ست خودکار،خودنویس و روان نویس
  • سایز نوشتاری: خودکار و خودنویس : متوسط (M) - روان نویس : متوسط ب...
  • رنگبندی بدنه: مشکی مات
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با هدیه‌دادن ست خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring  می‌توانید نوشت افزاری ماندگار را برای عزیزاتان به یادگار دهید. هر سه قلم این ست مدت‌های طولانی ابزار نگارش شما خواهند بود. خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring دارای بدنه‌ی برنجی هستند. این بدنه دوام خوبی دارد و با گذشت زمان، در ظاهر آن تغییر زیادی ایجاد نخواهد شد. نوک فلزی هر سه نوشت‌افزار ویژگی‌ای است که باعث میشود بتوانید تا سال ها با این قلم ها مانند روز اول نگارش کنید.

با هدیه‌دادن ست خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring  می‌توانید نوشت افزاری ماندگار را برای عزیزاتان به یادگار دهید. هر سه قلم این ست مدت‌های طولانی ابزار نگارش شما خواهند بود. خودکار، روان‌نویس و خودنویس Ring دارای بدنه‌ی برنجی هستند.

 این بدنه دوام خوبی دارد و با گذشت زمان، در ظاهر آن تغییر زیادی ایجاد نخواهد شد. نوک فلزی هر سه نوشت‌افزار ویژگی‌ای است که باعث میشود بتوانید تا سال ها با این قلم ها مانند روز اول نگارش کنید.

گیره و قطعات این مجموعه با طلا آبکاری شده بدین ترتیب بر دوام ، درخشندگی ، ثبات رنگ و البته بر ارزش و اعتبار و شکیل بودن آن افزوده و آن را به نمونه ای منحصر بفرد تبدیل کرده است.قرار گرفتن رنگ طلایی در کنار رنگ مشکی و مات بدنه ترکیب چشم نواز و متین را به نمایش میگذارد.

گیره قلم با ظرافت و زیبایی خاصی روی بدنه قلم سوار و از پوشش کامل بدنه در مقطع بالای قلم رفته رفته نازک تر شده و به پایین هدایت شده است.این گیره  برای اتصال به لباس به منظور حمل آسان قرار گرفته است که به  کاربر امکان می‌دهد تا بتواند هرکدام از آن‌ها را همیشه همراه خود داشته باشد.

ازآنجاکه خودکار رینگ به‌صورت پیچی باز و بسته می‌شود، کافی است قبل از قراردادن آن در جیب لباس یا کیفتان، با یک چرخش کوچک، نوک را داخل بدنه پنهان کنید تا بابت کثیف‌شدنشان نگرانی نداشته باشید. هر سه قلم مجموعه رینگ RING  به‌سادگی قابل‌شارژند. 

برای شارژکردن خودنویس می‌توانید پمپ داخل آن را با جوهر شیشه‌ای پر کنید یا از یک کارتریج جوهر استفاده کنید. جوهر روان‌نویس و خودکار هم به‌سادگی و با تعویض یک مغزی استاندارد فلزی  شارژ می‌شود.

 خودکار، روان‌نویس و خودنویس رینگ به همراه جعبه‌ هدیه ای شکیل می‌توانند به‌عنوان هدیه‌ای برازنده، به عزیزانتان تقدیم شوند. ست رینگ با داشتن نوشت‌افزارهای مناسب و به دلیل برند معتبر و دوام طولانی‌اش، انتخابی خوب برای افراد علاقه‌مند به نوشتن است.

برند
یوروپن مدل رینگ
نوع محصول
ست خودکار،خودنویس و روان نویس
سایز نوشتاری
خودکار و خودنویس : متوسط (M) - روان نویس : متوسط با نوک EN71
رنگبندی بدنه
مشکی مات
جنس بدنه
آلیاژ برنج
مکانیزم استفاده
خودکار : پیچی -
خودنویس و روان نویس : درب دار
نوع مغزی
خودکار و روان نویس: استاندارد فلزی
خودنویس: پمپ بدون جوهر
سایر توضیحات
- گیره و قطعات با طلا آبکاری شده است.
- بدنه قلم بسیار ظریف و خوش دست و با وزن متعادل طراحی شده است.
- قابلیت شارز
کشور مبدا برند
انگلستان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...