قلم مو خیام سرتخت سری 767

قلم مو تخت خیام کد 767

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: خیام khayam
  • نوع قلم مو: تخت
  • نوع مو: سخت
  • جنس مو: مصنوعی و زبر
10,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلم مو یکی از قدیمی ترین وسایل نقاشی است که هزاران سال است توسط نقاشان مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله از مقداری مو و غلافی فلزی و دسته چوبی یا پلاستیکی درست می شود. یکی از اصول ساختن قلم مو این است که موها به چه اندازه از غلاف بیرون بماند تا بیشترین کارایی را داشته باشد. مو در تمام طول خود یکسان نمی‌باشد بلکه در قلم مو در دو انتهای آن نازک و وسط آن ضخیم می باشد و همین ناحیه وسط است که دارای استحکام بیشتری است به همین جهت تعیین حدود را داخل غلاف قرار می‌دهند تا بیشترین حالت سطح فنری را داشته باشد. وقتی تار مویی را در زیر میکروسکوپ قرار می‌دهیم مشاهده می‌کنیم که در طول آن دندانه دندانه هایی دیده می شود به همین جهت وقتی قلم مو مدت بیشتری داخل رنگ و روغن قرار می‌گیرد مقدار بیشتری از این مواد را در خود ذخیره می کند و همین خاصیت است که آن را برای رنگ آمیزی مناسب می‌سازد پس از اتمام کار نیز باید آن را کاملا تمیز شسته تا ذرات رنگ در لابه لای موهای آن باقی نماند قلم موی رنگ و روغن را اول با تربانتین و سپس با آب ولرم و صابون می شویند. قلم مو ها به لحاظ شکل ظاهری انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به قلم موی گرد، بادبزنی، تخت و … اشاره کرد.

قلمو خیام سری 767

     قلمو خیام سرتخت سری 767 ،یک قلمو  ایرانی و با کیفیت جهت تکنیک سیاه قلم است.قلمو در تکنیک سیاه قلم باعث سرعت بخشیدن در روند سایه زنی می شود. این نمونه قلم مو مشابه سری 1111 پارس ارت است. با این تفاوت که قیمتی ارزان تر دارد ولی از نظر کیفیت در یک سطح می باشند.قلم موهای خیام  در سایز های00-0-2-4-6-8-10-12-14-16 است.نوع شکل قلمو سر تخت است و خطوط مربعی شکل آنها در ساخت سطوح در نقاشی های فیگور یا پرتره ها کاربرد دارند. 

    اگر نیاز به قلموی مخصوص سیاه قلم دارید و قلموهای با کیفیت پارس آرت سری 1111 را در اختیار ندارید با خیال راحت می توانید به خرید و جایگزینی قلم موهای سرتخت خیام سری 767 بپردازید. این قلم موها دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی هستند و به خوبی می توانند نیاز شما را برای طراحی برطرف سازند.

     قلمو خیام دارای دسته پلاستیکی و غلاف فلزی است. موی قلم مو ،موی مصنوعی است و هم چنین موی قلمو در دسته موهای زبر قرار می گیرد.قلم مو خیام سرتخت  یکی از سری قلمو مخصوص سیاه قلم و طراحی با ذغال است که مناسب برای افکتهای بافت خاص و خطوط چندگانه مانند رسم مو ، چمن و بافت چوب می باشد.  که جنس دسته پلاستیکی و شکلاتی رنگ و موی مصنوعی و زبر توسط یک فرول فلزی بر دسته پرچ شده است و به خوبی می تواند نیاز هنرمند را برطرف کند. برای انواع طراح ها در ابعاد مختلف مناسب است و حق انتخاب زیادی به نقاش می دهد. از قلم موی باریک معمولاً برای کشیدن خطوط باریک و کوتاه درون چشم و کنار آن و بخش هایی که جزئیات مهم دارند استفاده می‌شود.

از قلم موهای پهن در سیاه قلم برای کشیدن خطوط باریک و بلندتر و خطوط زیر چشم استفاده می‌شود. این قلم موها به دلیل پهن بودن تیرگی پودر زغال را بهتر در خود نگه می‌دارند. برای تمیز کردن قلم مو بهتر است از آب استفاده کنید و آن را به خوبی خشک کنید تا تارهای مو قلمو از بین نرود.

برند
خیام khayam
نوع قلم مو
تخت
نوع مو
سخت
جنس مو
مصنوعی و زبر
اندازه دسته
بلند
ساخت کشور
ایران
رنگ دسته
شکلاتی
موارد استفاده
سیاه قلم و ذغال
جنس دسته
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...