لاک الکل شفاف 120ml لوکاس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لاک الکل یک ماده شفاف و کاربردی میباشد که برای براق کردن و همچنین جلا دادن به سطح کارهای چوبی و هنری مورد استفاده قرار میگیرد، معمولا استفاده از لاک الکل در زمان های قدیم مرسوم بوده و بیشترین کاربرد را داشته و برای براق کردن سطح کارهای چوبی از آن استفاده میشده است.

لاک الکل را چگونه روی ورق طلا بزنیم؟

در حقیقت بعد از ساخت ابزار و لوازم و تزئین آنها با ورق طلا به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن، کثیف شدن، قابل شستشو شدن، بالا بردن طول عمر و زیبا و جلا دار شدن روی آن باید از یک لایه محافظ استفاده کرد معمولا در کارهای صنعتی، پتینه کاری، کارهای با حجم و وسعت زیاد از لاک الکل استفاده می کنند که هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای جلا و شفافیت زیادی است.

به چند روش میتوان لاک الکل را روی سطح ورق طلا کشید:

  • با استفاده از نمد و یا پارچه لاک الکل
  • با استفاده از برس و فرچه
  • با استفاده از پیستوله رنگ کاری

در روش های گفته شده روش اول بیشتر توصیه می شود چون احتیاج به تخصص خاصی نداشته و معمولا سطحی که ایجاد می کند بسیار صاف تر و از لحاظ ظرافت و ضخامت خیلی مناسب تر است.

 

برای پوشش دادن سطح کار توسط لاک الکل معمولا بهتر است ابتدا روی کار را مقداری با کهنه یا پارچه الکل بزنید تا قدرت جذب و چسبندگی محلول لاک الکل بالا برود سپس به وسیله یک پارچه رنگ کاری شروع به کشیدن لاک الکل روی سطح کنید، در استفاده از لاک الکل سعی کنید حرکات دست سریع باشد تا به بهترین نحو ممکن کار پوشش داده شود.

 

بعد از خشک شدن در صورت مشاهده کار و عدم رضایت از ضخامت کار و شفافیت ان میتوانید این کار را به دفعات تکرار کنید تا به سطح مطلوب و مورد رضایت خود برسید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...