لاک غلط گیر قلمی پنتر 12 میلی لیتری

لاک غلط گیر قلمی پنتر مدل مدل CP102 سایز 12 میلی لیتری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 12 میلی لیتر
  • جنس نوک: فلزی
  • سایر توضیحات: دارای طراحی بدنه مداد شکل جهت در دست گرفتن آسان
  • کشور مبدا برند: آلمان
25,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

غلط‌‌گیر قلمی «پنتر» در کمترین زمان ممکن، سطح اشتباه نوشتاری خود را بپوشانید و آن را اصلاح کنید. قلمی بودن این محصول به کار شما سرعت بخشیده و در حین کار کردن با آن، فشار زیادی به انگشتان دست وارد نمی‌شود.این محصول در سایز متوسط تهیه و تولید شده است . غلط‌‌گیر قلمی «پنتر» (Panter) دارای مایعی غلیظ است. این مایع پوشش‌ دهی بالایی دارد و به‌ سرعت هم خشک می‌شود. نوک غلط‌‌گیر پنتر کاملا فلزی و بسیار بادوام است. مداد شکل‌بودن این غلط‌‌ گیر موجب جا شدن آسان آن در دست می‌شود. همچنین به دلیل همین شکل مدادی، به‌ راحتی در جامدادی جا شده و فضای کمی را اشغال می‌کند.با غلط‌‌گیر قلمی «پنتر» در کمترین زمان ممکن، سطح اشتباه نوشتاری خود را بپوشانید و آن را اصلاح کنید. این غلط‌‌گیر به شکل ارگونومیک ساخته شده است و در حین کارکردن با آن، فشار زیادی به انگشتان دست وارد نمی‌شود. علاوه‌بر پوشش‌دهی بالا، این لاک به‌ سرعت خشک می‌شود و می‌توانید در زمان کمی، اشتباهتان را تصحیح کنید.

لاک غلط گیر قلمی  پنتر 12میلی متری (سایز بزرگ) به دلیل همین شکل مدادی، به‌ راحتی در جامدادی جا شده و فضای کمی را اشغال می‌کند. همچنین سری این محصول دارای گیره ای برای قرار دادن آن روی جیب و حمل آسان را به همراه دارد. 

نوک غلط‌‌گیر پنتر کاملا فلزی و بسیار بادوام است.همچنین دارای مایعی غلیظ جهت پوشش دهی سطوح اشتباهات می باشد. 

 مدادشکل‌بودن این غلط‌‌گیر موجب جاشدن آسان آن در دست می‌شود.


حجم
12 میلی لیتر
جنس نوک
فلزی
سایر توضیحات
دارای طراحی بدنه مداد شکل جهت در دست گرفتن آسان
کشور مبدا برند
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...