ماژیک هایلایتر فانتزی معطر 6 رنگ پنتر

ماژیک هایلایتر فانتزی پنتر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع نوک: تخت
  • جنس نوک: نمد
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر مشخصات: - معطر - با طرح زیبای فانتزی - دارای نوک روان - با رنگ‌های زنده و شاد - امکان علامتگذاری با قطرهای مختلف نسبت به زاویه‌ی... - طول ماژیک: 6 سانتی‌متر
16,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشویق‌کردن یک کودک دانش‌آموز به درس‌خواندن کار سختی نیست، کافی است گاهی نوشت‌افزارهایی با طرح‌های موردعلاقه‌‌شان را در اختیارشان بگذاریم. ماژیک‌های علامت‌گذار «آی لاو پنتر» (I Love Panter) از همین نوشت‌افزارها هستند. این ماژیک‌ها با حرکت روان و رنگ‌های شادشان، کودک را به مطالعه‌ی دقیق‌تر کتاب‌هایشان ترغیب می‌کنند. در این بسته شش رنگ شاد از ماژیک‌های آی لاو پنتر شامل آبی، زرد، سبز، نارنجی، بنفش و صورتی قرار گرفته‌اند. نوک هر شش ماژیک روی کاغذ حرکتی بسیار روان دارد و رنگ شفاف و زنده‌ای از خود به‌ جای می‌گذارد. این نوک تخت می‌تواند بسته به زاویه‌ی قرارگرفتنش روی کاغذ، خطوطی با ضخامت‌های مختلف ترسیم کند. اما مسلم است که هیچ‌یک از این ویژگی‌ها کودک را جذب ماژیک‌های آی لاو پنتر نمی‌کنند، بلکه کودک به‌ویژه اگر دختر باشد، شیفته‌ی طرح و رنگ فانتزی این ماژیک‌ها خواهد شد. طرح محبوب «هلو کیتی» (Hello Kitty) روی این ماژیک‌ها هر دختربچه‌ای را به در دست گرفتنشان تشویق می‌کند. شاید لازم نباشد کودک از همان ابتدا زیر مطالب مهم کتاب‌هایش خط بکشد؛ اما این کار می‌تواند شروع خوبی برای مطالعه‌ی دقیق‌تر در مقاطع بعدی باشد. ماژیک‌های علامت‌گذار آی لاو پنتر با حرکت روان و رنگ‌های شاد خود، کتاب درسی دختر درس‌خوان شما را پر از رنگ‌های زیبا می‌کنند.

نوع نوک
تخت
جنس نوک
نمد
کشور سازنده
ایران
سایر مشخصات
- معطر
- با طرح زیبای فانتزی
- دارای نوک روان
- با رنگ‌های زنده و شاد
- امکان علامتگذاری با قطرهای مختلف نسبت به زاویه‌ی قرار گرفتن نوک روی کاغذ
- طول ماژیک: 6 سانتی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...