ماژیک متال مارکر سفید مدل یونی پینت

ماژیک متال مارکر سفید یونی پینت (Uni Paint)

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قابلیت شارژ مجدد: ندارد
  • نوع نوک: نمدی
  • کاربرد: - قابل استفاده بر روی تمامی سطوح (سنگ ،فلز ،چوب، .... - طراحی پارچه
  • فرم نوک: گرد
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از این محصول جهت علامت گذاری بروی فلزات در فرآیند جوشکاری و برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. متال مارکر در رنگ های مختلف ارائه می گردد که بر اساس فلز مورد نظر انتخاب می گردد. با ماژيک یونی بال مدل Px-20 می توانید طرح دلخواه‌تان را روی تی شرت طراحی کنید و سپس با کشیدن اتو رنگ‌ها را ثابت نگه دارید.

متال مارکر یونی پینت PX-20 با داشتن نوکی نمدی ماژیکی گرد و محکم است. زمانی که می‌خواهید شروع به نوشتن کنید، باید ماژیک را در حالت مایل تکان دهید، سپس نوک ماژیک را روی سطح به شکل عمود فشار دهید ؛پس از چند لحظه بعد جوهر ماژیک از بدنه به سمت نوک نمدی منتقل می‌شود. زمانی که کارتان با یونی بال تمام شد، برای ماندگاری بیشتر، ماژیک را در حالت افقی قرار دهید. ضخامت خطوطی که ماژیک یونی بال بر جای می‌گذارد، بین 2.2 و 2.8 میلی‌متر متغیر است.

از ویژگی‌های دیگر یونی بال، می‌توان به جوهر شفاف فاقد اسید اشاره کرد. ماژیک یونی بال 14 سانتی‌متر طول و 1.5 سانتی‌متر قطر دارد. وزن این محصول ژاپنی 23 گرم است. اگر برای نوشتن روی سطوح مختلف به ماژیکی درخشان و ماندگار نیاز دارید، ماژیک چندمنظوره یونی بال مدل PX-20 به شما پیشنهاد می‌شود.

قابلیت شارژ مجدد
ندارد
نوع نوک
نمدی
کاربرد
- قابل استفاده بر روی تمامی سطوح (سنگ ،فلز ،چوب، ...)
- طراحی پارچه
فرم نوک
گرد
فرم سطح مقطع
گرد
کشور مبدا برند
ویتنام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...