محو کن هیرو 10 میل

محو کن کاغذی هیرو سایز 10 مدل B.S_10mm

دسته : محو کن
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: hero – هیرو
  • ساخت: ایران
  • قطر محوکن: 10 میلیمتر
  • ارتفاع: 16 سانتیمتر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محو کن ابزاری است که در برای یکسان کردن سطح زغال،مداد کنته و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. محو کن های هیرو دو طرفه هستند و برای تکنیک سیاه قلم مناسب هستند. برای تیز کردن و تمیز کردن محو کن باید از سمباده استفاده کرد.برای استفاده از محو کن موارد زیر را فراموش نکنید: برای قسمت های ریز و جزییات از نوک محو کن استفاده کنید و بر اساس سطح مورد نظر محو کن شماره مناسب را انتخاب کنید. برای سطح های بزرگتر از پهنای محو کن استفاده کنید. برای استفاده از محو کن حتما سر آن را تمیز کنید و نگذارید سیاه باشد. برای تمیز کردن محو کن از سمباده نرم یا کاغذ باطله استفاده کنید. از فشار زیاد محو کن روی کاغذ خودداری کنید.

محوکن هیرو مدل b.s قطر 10 میلیمتر (سایز متوسط) دارای سطح کاغذی فشرده و دوطرفه است که برای محوکردن سطح هنری استفاده می شود. وظیفه اصلی محو کن ها یکدست کردن بافت و زیرسازی برای پرداخت های بعدی است. 

محو کن HERO دارای 4 سایز (6- 8- 10- 12) است که متناسب با نیاز هنرمند خریداری می شود. در اینجا محو کن دارای سایز متوسط با طول 16 سانتیمتر و قطر 10 میلیمتر می باشد که مناسب برای محو یا کم رنگ کردن در سیاه قلم و کار با مداد طراحی و مدادکنته و … استفاده می شود.

محو کن هیرو مدل Hero paper blending stick در قطر 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 میلی متر موجود است که دارای دو روکش سفید و کاهی جهت استفاده در طراحی و سیاه قلم است.

 

محو کن ابزاری است که در برای یکسان کردن سطح زغال،مداد کنته و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. محو کن های هیرو دو طرفه هستند و برای تکنیک سیاه قلم مناسب هستند.


 برای تیز کردن و تمیز کردن محو کن باید از سمباده استفاده کرد.برای استفاده از محو کن موارد زیر را فراموش نکنید: برای قسمت های ریز و جزییات از نوک محو کن استفاده کنید و بر اساس سطح مورد نظر محو کن شماره مناسب را انتخاب کنید. برای سطح های بزرگتر از پهنای محو کن استفاده کنید. برای استفاده از محو کن حتما سر آن را تمیز کنید و نگذارید سیاه باشد. برای تمیز کردن محو کن از سمباده نرم یا کاغذ باطله استفاده کنید. از فشار زیاد محو کن روی کاغذ خودداری کنید.

برند
hero – هیرو
ساخت
ایران
قطر محوکن
10 میلیمتر
ارتفاع
16 سانتیمتر
وزن
10 گرم
سایر مشخصات
کیفیت بسیار عالی
قیمت مناسب
مناسب طراحان، دانشجویان و هنرجویان
قابل استفاده برای
طراحی سیاه قلم ، پاستل ، زغال و گرافیت
کاربرد
برای محو و کم رنگ کردن مداد طراحی و مداد کنته و…

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...