پانچ کانگرو مدل DP-800

پانچ کانگرو Kangaro 800

دسته : پانچ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پانچ کانگارو مدل Kangaro DP-800 یک دستگاه پانچ رومیزی و بسیار پرکاربرد است که می توانید برای اداره، مدرسه و یا مرکز انتشاراتی خود تهیه کنید. این دستگاه پانچ دارای طراحی بسیار شیک و زیبا بوده و در رنگ مشکی بسیار زیبایی طراحی شده است. ابعاد و وزن این دستگاه پانچ کاملا مناسب قرار گیری روی میز بوده و به راحتی می توانید آن را روی میز کار خود قرار دهید.

این دستگاه پانچ می تواند به طور همزمان تعداد 60 عدد برگه را در خود جای داده و آن ها را سوراخ کند. بنابراین در صورتی که در مراکز انتشاراتی کار می کنید و روزانه نیاز به پانچ تعداد بالایی کاغذ دارید، این دستگاه می تواند گزینه ای یبسیار مناسب برای شما باشد.

پانچ کانگارو مدل Kangaro DP-800 دارای یک سینی پلاستیکی برای جمع کردن تکه های بریده شده کاغذ است؛ بنابراین بعد از استفاده نیازی به تمیز کردن محیط ندارید. از دیگر ویژگی های این دستگاه پانچ داشتن زبانه فلزی جهت تنظیم محل قرار گیری کاغذ است.

این مساله به شما کمک می کند کاغذها را به طور کاملا دقیق و یک اندازه پانچ کرده و به شکل کاملا مرتب آن ها را در زونکن قرار دهید. بدنه فلزی این دستگاه نیز بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بالای دستگاه را به شما تضمین می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...