چسب ورق طلا 120ml رپین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,400 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پوشش دادن به اجسام و سطوح مختلف توسط ورق های تزئینی از قدیم مرسوم بوده و در حقیقت بیشتر آبکاری طلا انجام میشده ولی امروزه تکنولوژی و علم به کمک جامعه امده و با تولید ورق هایی با ضخامت بسیار کم و پوشش مناسب باعث شده تا بهترین نوع کارهای تزئینی قابل دسترس بوده و حتی کار کردن و ساخت ابزار تزئینی در منزل و از وسایل کهنه و قدیمی هم ممکن باشد،
استفاده از ورق های با کیفیت مناسب و همچنین چسب هایی با قدرت چسبندگی خوب باعث میشود که کار ساخته شده از طول عمر مناسب و خوبی برخوردار باشد.

در کاربردهای مختلف ورق طلا، استفاده از چسب لازم و ضروری بوده و برای چسباندن و فیکس کردن این نوع از ورق روی کار باید از یک ماده چسبنده استفاده شود، بهترین نوع چسب برای استفاده چسب های مرغوب ورق طلا می باشد که با فرمولاسیون خاص خود برای چسباندن ورق های نازک کاربرد بسیار آسان و مطمئنی دارد و همچنین تا حد زیادی از نفوذ رطوبت و آب از پشت کار به روی ورق جلوگیری می کند.

چسب ورق طلا در حقیقت نوعی چسب مخصوص چسباندن انواع ورق های تزئینی و زینتی می باشد که باید دارای کیفت و قدرت چسبانندگی مناسب باشد تا بتوان در کارهای مختلف حداکثر بهره برداری را از آن کرد.برای دیدن ورق طلا وارد این صفحه شوید .

چسب هایی که در کارهای ورق طلا و ورق های زینتی استفاده میشود در واقع نوعی چسب زنده می باشد که بعد از خشک شدن هم قدرت چسبندگی دارد و با دست زدن به آن حالت چسبندگی را به خوبی میتوان متوجه شد، یکی از نشانه های واضح و مهم در خشک شدن چسب ورق طلا شفاف شدن چسب می باشد البته به این نکته توجه کامل کنید که میزان شفافیت چسب بستگی به مرغوبیت و کیفیت چسب هم دارد و اگر چسب از کیفیت خوبی برخوردار نباشد بعد از خشک شدن شفاف نمیشود.

اگر چسب ورق طلا شما اصل باشد دوام آن نیز بالا تر است. ورق های طلا به دلیل حساسیت بالا و همچنین ظریف بودن، برای چسبیدن روی سطح کار باید به وسیله چسب مخصوص و با قابلیت بالا چسبانده شود تا دوام کار بالا تر برود. شما با خرید چسب ورق طلا اصل می توانید کیفیت بسیار خوب و دوام و ماندگاری بالا را از آن محصول انتظار داشته باشید.

این نوع چسب ورق طلا ( رپین) از بهترین و مرغوب ترین نوع چسب موجود در بازار است که برای چسباندن انواع ورق طلا، ورق مس و ورق نقره کاربرد دارد، این چسب به دلیل کیفت فوق العاده بالا و همچنین قدرت چسبندگی بسیار خوبی که دارد در بازار بسیار شهرت دارد.

چسب ورق طلا ( رپین) به دلیل ساختار و نوع غلظتی که دارد بسیار برای کار خوشنویسی و نقاشیخط مناسب بوده و به سادگی قابلیت استفاده با انواع قلم نی خوشنویسی، قلم پارویی و کتیبه نویسی و قلم مو را دارد و در استفاده و کار با آن برای خوشنویسی هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

جهت استفاده در کارهای عمومی ورق طلا از جمله کارهای تزئینی، مبلمان و ظروف مختلف کاربرد دارد. این چسب 120 میل بوده از این رو نسبت به سایر نمونه های مشابه خود به صرفه تر می باشد و با چسبندگی بسیار بالایی که دارد بهترین انتخاب میباشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...