کاتر قلمی فلزی Kaida

کاتر قلمی فلزی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع کاتر: قلمی (جراحی)
  • تعداد تیغ: 1 تیغه
  • محتوای بسته: 1 دسته قلم فلزی و یک تیغه تیز
  • ساخت کشور: چین
49,200 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاتر قلمی Kaida فلزی utility cutter blade یک کاتر پرکاربرد و با کیفیت است که مناسب برای انواع برش دقیق و ظریف بر روی کاغذ، مقوا، چرم، پلاستیک، فوم و … می باشد. این کاتر دارای یک دسته فلزی محکم و بسیار سبک است که به راحتی میتوان با آن مدت زمان طولانی کار کرد.

کاتر جراحی KAIDA

کاتر قلمی Kaida یکی دیگر از نمونه کاتر جراحی با تیغه ظریف و بسیار تیز است که برای انواع برش دقیق و ظریف استفاده می شود. این کاتر دارای یک دسته فلزی بسیار با کیفیت و سبک و خوش دست است که بر روی آن یک تیغه تیز قرار دارد و میتوان در صورت نیاز به تعویض تیغه پرداخت. 

کاتر کایدا دارای دسته یک دست فلزی است که در بالای آن قسمت فلزی هاشور دار وجود دارد که تیغه درون آن قرار می گیرد و برای تعویض تیغه می توان قسمت هاشوردار را در جهت مخالف پیچاند و به راحتی به جایگزین کردن تیغه پرداخت. کاترها دارای انواع مختلفی هستند که کاتر قلمی بیشترین کاربرد را در برش های ظریف و دقیق دارد.

کاربرد کاتر قلمی

کاترهای قلمی معمولا برای برش های ظریف استفاده می شوند که با توجه به جنس تیغه می توان بر روی انواع مواد از آنها استفاده کرد در اینجا کاتر قلمی Kaida به دلیل داشتن تیغه دقیق و محکم قابل استفاده بر روی کاغذ، مقوا، پلاستیک، فوم، فیبر، چرم، یونولیت و … می باشد و با استفاده از آن می توان به ماکت سازی، میوه آرایی، حکاکی روی چوب، گلسازی، برش پارچه و …. پرداخت.

نوع کاتر
قلمی (جراحی)
تعداد تیغ
1 تیغه
محتوای بسته
1 دسته قلم فلزی و یک تیغه تیز
ساخت کشور
چین
طول دسته
12 سانتی متر
درب محافظ
دارد
بسته بندی
مقوایی
کاربرد
جهت برش‌ مدل ، مقوا و کاغذ ، چرم ، چوب، پارچه، کارهای هنری و …

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...