کاغذ پوستی a3 بسته 20 عددی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاغذ پوستی كاغذي است سفيد و نسبتاً نازك كه براي كارهاي تمريني و طرحهاي اوليه از آن استفاده مي شود. كاغذ پوستي خوب، بايد داراي خصوصيات زير باشد: 1 – رنگ آن سفيد باشد. 2 – نسبتاً نازك باشد به طوري كه تصوير و خطوط، به خوبي از پشت آن (زير آن) ديده مي شود. 3 – سطح كاغذ به اندازه كافي زبر باشد كه مداد به خوبي روي آن اثر بگذارد و در موقع پاك كردن اثر خط مداد روي آن باقي نماند.

محصولات مرتبط

کاغذ پوستی که در طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد با نام کاغذ شیشه‌ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات نیز شناخته می‌شود.
معمولا در هنگام طراحی یک طرح اولیه کشیده می‌شود کاربرد این نوع کاغذ دقیقا برای همین طراحی اولیه است که به دلیل اینکه نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد به راحتی می‌توان تصاویر زیر آن را دید.
انتقال طرح با کاغذ پوستی نیز به دلیل این ویژگی امروزه مورد استقبال فراوان بسیاری از افراد قرار گرفته است پس می‌توان گفت این کاغذ به عنوان کاغذ در طراحی اولیه و نیز به عنوان کاربن برای انتقال طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از ویژ‌گیهایی که باعث استفاده این کاغذ در طراحی شده است قابلیت انتقال نور از آن است، در انتخاب این کاغذ باید دقت شود این ویژگی را داشته باشد.
مورد دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که سطح کاغذ شکنندگی نداشته باشد و همه جای آن یکنواخت و شفاف باشد.
مورد سوم توجه به ضخامت این کاغذ است که باید به اندازه کافی نازک باشد که ضمن عبور نور از خود هنگام طراحی پاره نشود.

امروزه افراد زیادی به طراحی علاقه دارند و این موضوع فقط مربوط به هنرجویان و طراحان نیست بلکه افراد بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت یا خالی کردن ذهن خود از دغدغه‌ها و مشکلات روزمره طراحی را به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود انتخاب کرده‌اند.
در این میان همانطور که اشاره کردیم کاغذ پوستی طراحی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی طراحی است و می‌توان گفت هنرجویان، دانش آموزان، اساتید و هر فرد علاقه‌مند به طراحی می‌تواند این کاغذ را خریداری نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...