گواش 6 رنگ تیتی 30 میل

گواش 6 رنگ تیتی Titi

دسته : گواش
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • تعداد رنگ: 6
  • حجم مخزن: 30 میل
240,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 بسته شامل ۶ عدد گواش در رنگ‌های: - زرد (Yellow) - قرمز (Red) - مشکی (Poster Black) - آبی (Ultramarine) - سبز (Green) - سفید (White) قابل حل در آب مناسب برای دانش‌آموزان ابعاد بسته‌بندی: ۱۳.۱ × ۸.۵ × ۵.۴ سانتی‌متر دارای رنگ‌های شفاف و درخشان امکان ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر و ایجاد طیف متنوعی از رنگ‌ها قابل استفاده روی چوب، بوم، سفال، یونولیت، مقوا و... با پوشش‌ دهی بالا ساخته شده از رنگدانه‌ها (پیگمنت) با کیفیت و مواد غیر مسی ساخت کشور: کره جنوبی

کسی که می‌خواهد اولین قدم‌هایش را در نقاشی با گواش بردارد، بهتر است اول خودش را با محصولی با کیفیت مناسب و مقرون‌ به صرفه محک بزند.
 این گواش‌ها بسته به سلیقه‌ی شما به دو شکل مختلف قابل‌استفاده هستند و همین دست شما را برای خلق اثر هنری ماندگارتان بازتر می‌کند.
6 رنگ اصلی این محصول برند شناخته‌شده‌ی تی تی می‌توانند شما را برای ادامه‌دادن به کار هنری‌تان امیدوارتر کنند. برای استفاده از گواش‌های تی تی فقط به قلم‌مو و زمینه‌ی مناسب احتیاج دارید. این گواش‌ها را می‌توانید به‌تنهایی استفاده کنید یا با اضافه‌کردن آب، به شکلی رقیق‌تر به کارشان بگیرید.
 این قابلیت به‌ظاهر ساده می‌تواند کاری کند که بخش‌های مختلف نقاشی‌تان را به شکلی متفاوت رنگ‌آمیزی کنید و به آن جلوه‌ای جذاب بدهید. شک نکنید حرکت نرم قلم‌مو و رنگ روی کاغذ به‌قدری جذاب است که شما را از نقاشی و هنرآفرینی خسته نمی‌کند.

کشور سازنده
کره جنوبی
تعداد رنگ
6
حجم مخزن
30 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...