گواش 12 رنگ ساکورا 30 میل

گواش ساکورا 12 رنگ Sakura

دسته : گواش
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: ساکورا - Sakura
  • کشور سازنده: ژاپن
  • تعداد رنگ ها: 12 عدد
  • نوع بسته بندی: مقوایی
590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...


گواش 12 رنگ ساکورا مدل PW12 دارای 12 رنگ جذاب (آبی, زرد, سبز, سفید, قرمز, مشکی،بنفش، آبی کاربنی، سبز روشن، قهوه ای، نارنجی، زرد کروم) است که قابل استفاده به صورت تک رنگ یا ترکیب رنگ ها با هم را دارند. برند ساکورا تولید کننده بهترین مواد و متریال رنگی است زیرا در ساخت محصولات خود از پیگمنت های عالی استفاده می کند که کاملا غیر سمی هستند و ثبات رنگ و مرغوبیت بالایی دارند. 

جنس بطری ها از شیشه بوده و رنگ موجود در هر قوطی کاملا مشخص است. برای استفاده از رنگ ها به صورت خالص یا ترکیب شده با آب می توان از آنها استفاده نمود. در این ست 12 رنگ گواش، حجم هر قوطی رنگ 30 میلی لیتر است که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای در برابر سایر برندها می باشد.

   گواش ساکورا محصول ژاپن با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات در سطح عالی می باشد، این محصول از پیگمنت های با کیفیت، صمغ و مرطوب کننده های عالی ساخته شده و قابل حل شدن در آب است و روی همه سطوح مثل مقوا، کاغذ، چوب، بوم و... قابل استفاده می باشد.

    این محصول دارای 12 رنگ زیبا و درخشان است که در یک جعبه شکیل از جنس چوب و چرم قرار گرفته و محفظه ای هم برای قراردادن قلم مو نیز در آن تعبیه شده است. رنگ های موجود در این بسته بندی زیبا شامل سرمه ای، مشکی، نارنجی،قرمز، زرد کرم، زرد، سبز زرد، سبز، آبی روشن، آبی کبالت، خردلی و سفید می باشد

برند
ساکورا - Sakura
کشور سازنده
ژاپن
تعداد رنگ ها
12 عدد
نوع بسته بندی
مقوایی
حجم هر بطری
30 میلی لیتر
سایر مشخصات
- با رنگ‌های درخشان و با پیگمنت بالا
- قابل استفاده به صورت خالص و با امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد طیف متنوع از رنگ‌ها
- قابل استفاده روی کاغذ، مقوا
- غیرسمی و مناسب برای افراد بالای سه سال
- حجم قوطی شیشه ای 30 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...